سرنوشت قهرمان نیم فصل در آبادان رقم می خورد، تراکتور در اندیشه پیوستن به جمع مدعیان قهرمانی

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، تیم های فوتبال سپاهان و تراکتور در چارچوب بازی های معوقه هفته یازدهم و دوازدهم روز شنبه به مصاف حریفان خود می فرایند.

سرنوشت قهرمان نیم فصل در آبادان رقم می خورد، تراکتور در اندیشه پیوستن به جمع مدعیان قهرمانی

به گزارش، بازی های معوقه هفته یازدهم و دوازدهم لیگ برتر فوتبال امروز شنبه 7 دی ماه برگزار می شود و سپاهان به مصاف تیم صنعت نفت آبادان می رود و تراکتور مهمان تیم پیکان است.

تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و سپاهان در چارچوب بازی معوقه هفته یازدهم روز شنبه به مصاف یکدیگر می فرایند و سرنوشت قهرمان نیم فصل اول تعیین می شود.

زردپوشان اصفهانی با 31 امتیاز صدرنشین لیگ برتر فوتبال هستند و آن ها قصد دارند در آخرین بازی خود در نیم فصل اول برابر تیم صنعت نفت آبادان به برتری دست یابند تا قهرمان نیم فصل اول شوند.

شاگردان قلعه نویی رقابت تنگاتنگی با سرخپوشان پایتخت برای کسب قهرمانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال دارند و آن ها برای قهرمانی به 3 امتیاز بازی برابر صنعت نفت آبادان نیاز مبرم دارند، اما کار سختی در آبادان پیش رو دارند.

علاوه بر این سپاهانی ها تا به امروز شکستی در لیگ برتر نداشتند و آن ها برای حفظ رکورد شکست ناپذیری خود به مصاف تیم صنعت نفت آبادان می فرایند.

در آن سوی میدان، تیم صنعت نفت آبادان نتایج درخشانی در لیگ برتر گرفته است و با 27 امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفته است. برزیل ایران قصد دارد با حمایت هواداران خونگرم خود با برتری برابر تیم سپاهان فرایند رو به رشد خود را ادامه بدهد و علاوه بر این طلسم شکست ناپذیری حریف اصفهانی خود را بشکند.

تیم صنعت نفت آبادان با مسائل مالی روبرو است و اسکوچیچ و برخی از بازیکنان این تیم از جمله عیسی آل کثیر گفته اند در صورت پرداخت نشدن مطالبات مالی شان از این تیم جدا می شوند و باید دید سرنوشت این تیم آبادانی در روز های آینده به چه صورت رقم می خورد!

تیم سپاهان در این بازی چند بازیکن خود را در اختیار ندارد و عزت اله پورقاز، محسن مسلمان، علیرضا نقی زاده، محمد ایران پوریان به علت مصدومیت و امید نورافکن و محمد محبی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی امید قادر به همراهی تیم خود برابر صنعت نفت آبادان نیستند. در آن طرف، احمد اهل شاخه و حسین ساکی به علت مصدومیت نمی توانند بازی کنند.

جدال عیسی آل کثیر آقای گل لیگ برتر با کی روش استنلی مهاجم گلزن سپاهان در این بازی جذاب و دیدنی است.

علی بای به همراه کمک هایش سعید علی نژادیان، میلاد قاسمی، کیوان علیمحمدی و حسن اکرمی قضاوت این بازی را برعهده دارند و محمد عطایی داور چهارم و رسول فروغی ناظر این بازی هستند.

تیم های فوتبال پیکان و تراکتور در چارچوب بازی معوقه هفته دوازدهم روز شنبه به مصاف یکدیگر می فرایند.

تیم پیکان در شرایط بحرانی به سر می برد و با 13 امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار گرفته است. خودروسازان قصد دارند با برتری برابر تیم تراکتور ناکامی های خود را جبران کنند و از قعر جدول جدا شوند، اما کار سختی برابر حریف قدرتمند تبریزی خود دارند.

حسین فرکی سرمربی پیکان به خوبی می داند جایگاهش روی نیمکت فنی خودروسازان متزلزل است به همین علت تیمش را با تمام قوا به مصاف تیم تراکتور می فرستد تا جبران مافات کند.

در آن سوی میدان، تیم فوتبال تراکتور با هدایت ساکت الهامی نتایج درخشانی در لیگ برتر گرفته و 3 برد متوالی برابر تیم های فولاد، نفت مسجد سلیمان و شهر خودرو بدست آورده است.

سرخپوشان تبریزی با 27 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارند و آن ها با برتری برابر پیکان می توانند به جایگاه سوم صعود کنند.

پیام حیدری به همراه کمک هایش حسن ظهیری، مهدی عالیقدری، محمدحسین ترابیان و سیدعلی اصغر مومنی تیم داوری این بازی را تشکیل می دهند. فرهاد فرهادپور داور چهارم و ابوطالب طاهریان ناظراین بازی هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سرنوشت قهرمان نیم فصل در آبادان رقم می خورد، تراکتور در اندیشه پیوستن به جمع مدعیان قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت قهرمان نیم فصل در آبادان رقم می خورد، تراکتور در اندیشه پیوستن به جمع مدعیان قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید