رئیسی: بیماران مبتلا به کرونا از ترس به مراکز درمانی مراجعه نمی نمایند ، ابتلای مردان بیشتر است

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه بیماران مبتلا به کرونا از ترس به مراکز درمانی مراجعه نمی نمایند، گفت: اگر بیماران مبتلا به موقع به مراکز درمانی مراجعه نمایند، درصد درمان آنان بسیار بالا خواهد بود.

رئیسی: بیماران مبتلا به کرونا از ترس به مراکز درمانی مراجعه نمی نمایند ، ابتلای مردان بیشتر است

به گزاش گروه اجتماعی وبلاگ آقای عابدی، دکتر قاسم جان بابایی که به منظور ارزیابی از نحوه خدمت رسانی به مردم مبتلا به کرونا به خراسان شمالی سفر نموده است، در سفر به شهرستان شیروان، ترس از مراجعه به مراکز درمانی و بیمارستان ها را از معضلات افراد مبتلا به کرونا دانست و گفت: اگر بیماران مبتلا به موقع به مراکز درمانی مراجعه نمایند با استفاده از بسته های خدماتی و درمانی ما و مراقبت های ویژه، درصد درمان آنان بسیار بالا خواهد بود.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تکمیل سخنان خود اضافه نمود: اگر افراد علائمی مانند سردرد ، تب خفیف، بی حالی ، ضعف و ناتوانی داشته باشند و زود مراجعه نمایند، هم امید درمان آنان بسیار بالاست و هم امکان انتقال به دیگران کم می گردد.

وی میزان ابتلا و مرگ و میر آقایان در کشور به علت فعالیت و حضور بیشتر در جامعه را زیاد دانست و در پاسخ به سئوالی درخصوص شایعات مبنی بر ابتلای بیشتر افراد کم درآمد توضیح داد: این بیماری فقیر و غنی نمی شناسد و در صورت سهل انگاری و رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی، همه را درگیر می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رئیسی: بیماران مبتلا به کرونا از ترس به مراکز درمانی مراجعه نمی نمایند ، ابتلای مردان بیشتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیسی: بیماران مبتلا به کرونا از ترس به مراکز درمانی مراجعه نمی نمایند ، ابتلای مردان بیشتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید