ملاقات مقامات اطلاعاتی غرب با سرکرده های داعش در سوریه

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، منابع مطلع از ملاقات نمایندگان دستگاه های اطلاعاتی غرب با سرکرده های میدانی داعش در سوریه پرده برداشتند.

ملاقات مقامات اطلاعاتی غرب با سرکرده های داعش در سوریه

یک منبع مطلع در گفت وگو با خبرگزاری اسپوتنیک فاش کرد: طبق اطلاعات موثق موجود، از ابتدای امسال میلادی تا کنون چندین ملاقات میان نمایندگان دستگاه های امنیتی آمریکا، فرانسه، انگلیس و چند کشور منطقه با سرکرده های داعش در منطقه التنف سوریه تحت اشغال آمریکا و دیگر کشورهای همسایه سوریه انجام شده است.

این منبع گفت که در این ملاقاتها سرکرده های میدانی داعش و دیگر گروه های تروریستی حضور داشته اند.

وی اضافه کرد: در این ملاقاتها درباره تشدید حملات علیه نیروهای دولت سوریه، نیروهای همپیمان آنها و همچنین پایگاه های نظامی روسیه در سوریه گفت وگو شده است.

طبق گفته این منیع، کلیساها، مساجد و اماکن عبادت فرقه های مختلف در سوریه به عنوان هدف این حملات مشخص شده است و طبق توافقی که میان آنها برای هماهنگی کوشش ها انجام شده است، گروه های تروریستی باید به پول، فن آوری ، مهمات و سیستم های مدرن تسلیحاتی مجهز شوند.

این منبع در ادامه توضیح داد: عناصر داعشی که به عراق منتقل می شوند و از زندان ها و اردوگاه های بازداشت موقت در مناطق تحت کنترل کردها در غرب رود فرات آزاد می شوند، تحت نظارت مربیان آمریکایی تحت آموزش های ویژه قرار می گیرند و از آنها برای انجام حملات مذکور استفاده می گردد.

وی همچنین تأکید کرد: همچنین قرار است که از سلول های مخفی گروه های تروریستی در جنوب و جنوب غربی سوریه و شهرهای عظیم در مرکز این کشور استفاده گردد.

این منبع ادامه داد: آنچه باعث نگرانی بوده، این است که اولویت در اهداف تروریست های تحت امر دستگاه های اطلاعاتی غربی، نظامیان روس مستقر در سوریه هستند.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "ملاقات مقامات اطلاعاتی غرب با سرکرده های داعش در سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات مقامات اطلاعاتی غرب با سرکرده های داعش در سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید