علت جنجال بزرگ در تیم فینالیست جام جهانی؛ باید از من تشکر می کردی!

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، علت ناراحتی دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، از کریم بنزما معین شده است.

علت جنجال بزرگ در تیم فینالیست جام جهانی؛ باید از من تشکر می کردی!

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، تیم ملی فرانسه فردا در ملاقات فینال جام جهانی 2022 قطر در حالی به مصاف تیم ملی آرژانتین خواهد رفت که بنزما در ترکیب این تیم غایب خواهد بود.

این ستاره فرانسوی علیرغم نمایش درخشانی که در یک سال گذشته در ترکیب رئال مادرید ارائه نموده است، نتوانست تیم ملی کشورش در رقابت های جام جهانی همراهی کند و مصدومیت مانع از حضور او در قطر شد.

این در حالی است که او به همراه دیگر بازیکنان راهی دوحه شده بود اما پس از احساس درد کمی که داشت اردو را ترک کرد اما منابع نزدیک به او می گویند که این مشکل فقط در فاصله سه روز حل شد و در واقع تاکید دشان بر ترک اردو به وسیله او بود که باعث شد این بازیکن نتواند در جام جهانی به میدان برود.

بسیاری معتقد بودند که همین موضوع باعث دلخوری بین این بازیکن و سرمربی تیم ملی فرانسه شده است اما حالا روزنامه اکیپ خبر داده که مشکل به پیش از این برمی گردد و در واقع دشان علت خودش را برای نارحتی از بنزما دارد.

این مربی فرانسوی از این موضوع ناراحت است که بنزما در مراسم اهدای توپ طلا صرفا از کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی اش تشکر کرد و نامی از او و یاری هایش پس از بازگشت این بازیکن به تیم ملی نبرد.

پیش از این گفته شده بود که از بنزما خواسته شده برای فینال راهی دوحه گردد و تیمش را همراهی کند اما این بازیکن حاضر نشده است چنین پیشنهادی را بپذیرد.

  • عکس| بنزما با 3 کلمه فرانسه را به هم ریخت | پست جنجالی قبل از فینال جام جهانی

منبع: ورزش سه

منبع: همشهری آنلاین

به "علت جنجال بزرگ در تیم فینالیست جام جهانی؛ باید از من تشکر می کردی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت جنجال بزرگ در تیم فینالیست جام جهانی؛ باید از من تشکر می کردی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید