دراکسلر قراردادش با پاری سن ژرمن را تمدید می نماید

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، هافبک آلمانی تیم فوتبال پاری سن ژرمن به حضورش در این تیم ادامه خواهد داد.

دراکسلر قراردادش با پاری سن ژرمن را تمدید می نماید

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، یولیان دراکسلر که قراردادش با پاری سن ژرمن در سرانجام فصل جاری به سرانجام می رسد، به نظر می رسد میخواهد به حضورش در این تیم ادامه دهد. بر اساس گزارش نشریه اکیپ فرانسه؛ این هافبک آلمانی قرارداد سه ساله جدیدی را با PSG امضا خواهد نمود.

طبق این گزارش؛ باشگاه هایی از آلمان و انگلیس نسبت به جذب این هافبک 27 ساله علاقه مند هستند که بایرن مونیخ جدی ترین مشتری او است، اما حتی با وجود پیشنهاد دریافت دستمزد بهتر از این باشگاه آلمانی، در نهایت دراکسلر تصمیم گرفت در جمع پاریسی ها باقی بماند و به فوتبالش ادامه دهد. گفته می گردد باشگاه هایی همانند بایرلورکوزن و آرسنال هم نسبت به جذب این هافبک آلمانی علاقه مند هستند.

دراکسلر 27 ساله که سابقه بازی در تیم های شالکه و ولفسبورگ را دارد، از سال 2017 در عضویت باشگاه پاری سن ژرمن است و به این تیم برای کسب 11 جام مختلف از جمله سه قهرمانی در لوشامپیونه و سه قهرمانی در جام حذفی فرانسه یاری نموده است.

این هافبک آلمانی که ارزشش در بازار نقل وانتقالات 20 میلیون یورو تخمین زده شده است، این فصل در 32 بازی برای پاری سن ژرمن به میدان رفته و آمار چهار گل زده و هفت پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دراکسلر قراردادش با پاری سن ژرمن را تمدید می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دراکسلر قراردادش با پاری سن ژرمن را تمدید می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید