دبیر فدراسیون بسکتبال برکنار شد

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، علی توفیق طی سال های گذشته مسئولیت دبیری فدراسیون بسکتبال را بر عهده داشت. توفیق بعد از تغییرات مدیریتی در فدراسیون نیز به فعالیت خود ادامه داد اگرچه طی این مدت صحبت های زیادی مبنی بر کنار رفتن وی مطرح بود. صحبت هایی که در نهایت با حکم رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال به واقعیت پیوست.

دبیر فدراسیون بسکتبال برکنار شد

طبق حکم صادر شده، مسعود عماری که پیش از این بازرس فدراسیون بسکتبال بود به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال منصوب شده است.

دبیری فدراسیون های بسکتبال، سوارکاری، موتورسواری و اتومبیلرانی و فدراسیون ورزشهای نابینایان وکم بینایان از سوابقی عماری است که فدراسیون بسکتبال به آن اشاره نموده است. وی 15 سال سابقه مربی گری درلیگ های برتر و دسته یک بسکتبال کشور به همراه تیم های آرارات تهران، توزین الکتریک کاشان، نفت تهران و پویا تهران برخوردار است. او مدرسی دوره ای مربی گری را جزء سوابق خود دارد.

مدرس دوره ای مربیگری و کسب عناوین مختلف قهرمانی با تیم های تحت مربیگری در المپیک های 2008 پکن 2012 لندن، بازی های آسیایی گوانجو و چندین رویداد بین المللی در فدراسیون جانبازان ومعلولین از دیگر سوابق اوست.

در مراسمی که امروز برگزار گردید ضمن ابلاغ حکم سرپرست دبیری برای مسعود عماری، علی توفیق به عنوان دبیرکل قبلی فدراسیون مورد تقدیر نهاده شد و تودیع شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دبیر فدراسیون بسکتبال برکنار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر فدراسیون بسکتبال برکنار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید