دبیر: استان البرز قهرمانان بزرگی در کشتی جهان دارد

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، رئیس فدراسیون کشتی گفت: در پی ارتقاء کشتی استان البرز در کشور هستیم چرا که این استان قهرمانان بزرگی در کشتی جهان دارد.

دبیر: استان البرز قهرمانان بزرگی در کشتی جهان دارد

علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به حضور قهرمانان بزرگ کشتی دنیا در استان البرز و شهر کرج گفت: استان البرز از پتانسیل بالایی برای پیشرفت در کشتی برخوردار است و با توجه به جمعیت بالای استان اگر برنامه ریزی و حمایت درستی از کشتی البرز به عمل آید، در آینده نزدیک شاهد حضور قهرمانان بیشتری از استان البرز در تیم های ملی کشتی خواهیم بود.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی امروز (چهارشنبه) با دکتر مجتبی عبداللهی استاندار البرز ملاقات و گفت و گو کرد. در این ملاقات که با حضور علیرضا حیدری دارنده مدال برنز المپیک و مدال های طلا، نقره و برنز دنیا، نایب رئیس اسبق فدراسیون کشتی و از پیشکسوتان کشتی کرج، حمید کمک رئیس سازمان لیگ و رئیس اسبق هیئت کشتی استان البرز و مهدی یوسفی فر سرپرست هیئت کشتی استان البرز برگزار گردید، راه های ارتقاء و پیشرفت کشتی البرز مورد آنالیز و گفتگو نهاده شد.

قهرمان دنیا و المپیک گفت: هم در رشته آزاد و هم در رشته فرنگی استعداد های خوبی در کشتی البرز وجود دارد، چرا که شهر کرج به عنوان مرکز استان، یک شهر مهاجر پذیر از سایر منطقه ها کشور است و می توان با یک برنامه ریزی صحیح و اصولی نسبت به شناسایی و پرورش استعداد های کشتی در آن اقدام نمود.

وبلاگ آقای عابدی ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دبیر: استان البرز قهرمانان بزرگی در کشتی جهان دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر: استان البرز قهرمانان بزرگی در کشتی جهان دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید