خبرنگاران رییس هیات کشتی همدان: حضور در لیگ برتر مستلزم جذب اسپانسر است

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، همدان- خبرنگاران- رییس هیات کشتی همدان گفت: حضور این استان در لیگ برتر کشتی آزاد کشور مستلزم جذب اسپانسر و تامین منابع اقتصادی است.

خبرنگاران رییس هیات کشتی همدان: حضور در لیگ برتر مستلزم جذب اسپانسر است

حمیدرضا یاری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ آقای عابدی گفت: همدان مسئله ای برای حضور در لیگ برتر کشتی کشور ندارد اما از همان ابتدا به مسوولان اجرایی استان اعلام نموده ایم که حضور در لیگ باید با پشتیبانی منابع اقتصادی باشد.

وی اعلام کرد: هیات کشتی همدان مسئله ای بابت تیمداری ندارد و چند جلسه نیز با سازمان لیگ کشتی کشور برگزار نموده ایم اما مبنای حضور ما تامین منابع اقتصادی به وسیله جذب اسپانسر است.

یاری اعلام نمود: همدان در سال های گذشته نیز تجربه حضور در لیگ را داشت اما با وجود کسب عنوان ها، با بدهی اقتصادی نیز روبرو شد و اکنون اگر قرار بر حضور دوباره در لیگ است، ابتدا باید منابع اقتصادی تامین گردد.

رییس هیات کشتی همدان با اشاره به اینکه اعضای این هیات نسبت به چگونگی حضور در لیگ برتر برنامه ریزی نموده اند، گفت: برنامه ریزی های لازم و برآورد هزینه ها اجرا شده است و امیدواریم مسوولان اجرایی استان که از حضور در لیگ حمایت نموده اند، در جذب اسپانسر نیز یاری مورد احتیاج را داشته باشند.

وی یادآور شد: به دنبال جذب اسپانسر اقتصادی مناسب هستیم.

همدان سابقه کسب عنوان های نایب قهرمانی و سومی در تاریخ برگزاری مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد کشور را در کارنامه ورزشی خود دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران رییس هیات کشتی همدان: حضور در لیگ برتر مستلزم جذب اسپانسر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس هیات کشتی همدان: حضور در لیگ برتر مستلزم جذب اسپانسر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید