خبرنگاران تعداد مسافران قطارشهری تبریز 40 درصد افزایش یافت

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، تبریز - خبرنگاران - مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز گفت: تعداد مسافران قطارشهری در روزهای پایانی امسال با افزایش چهار هزار نفر نسبت به ماه های گذشته به 10هزار نفر در روز رسید.

خبرنگاران تعداد مسافران قطارشهری تبریز 40 درصد افزایش یافت

بهرام فرهخت، روز پنجشنبه در گفت و گو با وبلاگ آقای عابدی اضافه نمود: با توجه به فرارسیدن ایام نوروز، استفاده شهروندان تبریز از قطارشهری افزایش قابل توجهی داشت و قطارهای مترو روزانه بیش از 10 هزار مسافر را در فازهای اول و دوم خط یک جابجا می نماید.

وی گفت: این آمار نسبت به اسفند سال گذشته 40 درصد کاهش یافته است و انتظار می رود پس از تزریق واکسن ویروس کرونا تعداد سفرهای شهری توسط مترو تبریز به روزانه بیش از 50 هزار نفر برسد.

فرهخت، از مسافران قطارشهری تبریز جهت مقابل با شیوع ویروس کرونا ضمن استفاده 100 درصدی از ماسک در طول سفر خود در داخل قطار شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمایند.

طرح مطالعه پروژه قطارشهری تبریز در سال 1380 و عملیات اجرایی آن نیز سال 1384 شروع شد و در 1394 بخشی از آن به بهره برداری رسید که این پروژه در 5 خط شامل 4 خط اصلی و 1 خط حومه، در مجموع به طول 100 کیلومتر طراحی شده است.

در حال حاضر فاز 1 و 2 خط یک قطارشهری تبریز به طول 11 کیلومتر از ایستگاه ائل گلی تا ایستگاه میدان ساعت در حال بهره برداری است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تعداد مسافران قطارشهری تبریز 40 درصد افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعداد مسافران قطارشهری تبریز 40 درصد افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید