حسین فرکی: امیدوارم تیم ملی بعد از 40 سال به مردم کادو بدهد، باید زمان بگذرد تا درباره آینده پیکان صحبت کنیم

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: هرچند که از فوتبال دور نبودم و مسابقات و اتفاقات آن را خوب دنبال کردم، ولی باید زمان بگذرد تا درباره آینده پیکان صحبت کنیم.

حسین فرکی: امیدوارم تیم ملی بعد از 40 سال به مردم کادو بدهد، باید زمان بگذرد تا درباره آینده پیکان صحبت کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ آقای عابدی، حسین فرکی درباره مراسم تقدیر از مربیان برتر سال 96 گفت: ما به عنوان میزبان در این مراسم بودیم و در هیئت مدیره کانون مربیان در خدمت مربیان فوتبال کشورمان هستیم و امروز هم مراسمی طبق روال هر سال برگزار گردید تا از کسانی که در سطح کشور در بخش بانوان و آقایان در فوتبال کوشش می نمایند، تقدیر و تشکر گردد. خوشحال شدیم که این اتفاق با حضور وزیر ورزش و جوانان، نماینده مجلس و کلیه پیشکسوتان برگزار گردید و یک جمع فوتبالی و خوب بود که امیدواریم این نوع مراسم ها که برگزار می گردد انگیزه ای گردد برای دوستانی که در سطح کشور فعالیت می نمایند تا اطمینان داشته باشند که زحمات شان دیده و یک جایی به لحاظ معنوی ارزش گذاری می گردد. امیدوارم این روند هر سال بهتر و بهتر با یاری وزارت ورزش و هیئت مدیره کانون مربیان برگزار گردد.

وی درباره حضور مجددش در لیگ برتر به عنوان سرمربی پیکان عنوان نمود: من 40 سال است در فوتبال حضور دارم و مدتی استراحت کردم. سال جاری هم از ابتدای فصل آمادگی حضور در لیگ را داشتم، ولی پیشنهاد مناسبی نبود که بخواهم کار کنم. پیشنهاد پیکان را آنالیز کردم و بعد از آن قبول مسئولیت کردم تا فعالیتم را بعد از اینکه دو قهرمانی در لیگ داشتم و البته درخواست دوستانی که علاقه داشتند به لیگ برگردم، ادامه دهم. امیدوارم روند خوبی در ادامه با یاری همکاران و باشگاه داشته باشیم. البته پیش بینی از شرایط و آینده پیکان زود است، هرچند که از فوتبال دور نبودم و مسابقات و اتفاقات آن را خوب دنبال کردم، ولی باید زمان بگذرد تا درباره آینده پیکان صحبت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره این موضوع که ابتدا صحبت از حضور نکونام در پیکان بود ولی شما به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شدید، گفت: این موضوع را باشگاه باید پاسخگو باشد و قسمت این بود که من به پیکان بروم.

فرکی درباره حضور ایران در جام ملت های آسیا و انتظار قهرمانی در این مسابقات توضیح داد: با توجه به حضور تیم ملی در جام جهانی و بازیکنانی که در اختیار داریم و حتی بازیکنانی که از لیست تیم حذف شدند، قطعاً شایستگی قهرمانی را داریم. امیدواریم که بعد از 40 سال در این مقطع این کادو را به هممیهنان عزیزمان بدهند و بتوانیم برای چهارمین بار قهرمانی را کسب کنیم، هرچند که در دوره های گذشته هم شایستگی داشتیم، ولی این اتفاق نیفتاده است. ما این توانایی را داریم که با پیروزی مقابل رقبای مان قهرمان شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حسین فرکی: امیدوارم تیم ملی بعد از 40 سال به مردم کادو بدهد، باید زمان بگذرد تا درباره آینده پیکان صحبت کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسین فرکی: امیدوارم تیم ملی بعد از 40 سال به مردم کادو بدهد، باید زمان بگذرد تا درباره آینده پیکان صحبت کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید