هاراگوچی: ایران تیمی در سطح ژاپن است، هجومی بازی می کنیم و باید سد دفاعی آنها را بشکنیم

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، هافبک سامورایی آبی می گوید تیم های ملی فوتبال ایران و ژاپن در یک سطح هستند.

هاراگوچی: ایران تیمی در سطح ژاپن است، هجومی بازی می کنیم و باید سد دفاعی آنها را بشکنیم

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، گنکی هاراگوچی، هافبک 27 ساله ژاپن در آستانه بازی عصر امروز (دوشنبه) تیم های ملی فوتبال ایران و ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2019 در گفت وگوی تصویری با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت: ما در این دوره از رقابت ها باثبات بازی نموده ایم و در نبردها به یک ثباتی رسیده ایم. حتی با وجود اینکه ما در بازی های اخیرمان با حداقل اختلاف به پیروزی رسیده ایم، اما به نظرم کارمان را عالی انجام داده ایم.

وی در ادامه گفت: به نظر می رسد که ما قادر نیستیم در این تورنمنت از موقعیت های خود به خوبی استفاده کنیم و البته که باید از این حیث خودمان را تقویت کنیم، اما به نظرم کم و بیش ما بدشانس هم بوده ایم که توپ های مان به گل تبدیل نشده است.

هافبک هانوفر که حالا در خدمت تیم ملی ژاپن است، در مورد رویارویی با تیم تحت هدایت کارلوس کی روش نیز اعلام نمود: ایران خط دفاعی قدرتمندی دارد و فکر می کنم آنها تیمی در سطح ژاپن هستند. به نظرم نتیجه این بازی با حداقل اختلاف رقم خواهد خورد. ایران خط دفاعی مستحکمی دارد، از این رو باید با کارهای ترکیبی، ضربات شروع مجدد و هر روشی که می توانیم سد دفاعی آنها را بشکنیم.

هارگوچی اضافه نمود: از دید من، ژاپن بازی را هجومی شروع خواهد نمود و اطمینان دارم در طول 90 دقیقه بازی خیلی هجومی خواهد شد و هر دو تیم به یکدیگر حمله خواهند کرد، بنابراین فکر می کنم بازی خیلی جالبی خواهد شد.

وی ادامه داد: خودم هم با احساس مسئولیت بازی می کنم. من در جام جهانی بازی نموده ام و انواع تجربیات را دارم، بنابراین فکر می کنم مسئولیت دارم تا بازیکنان کم تجربه را هدایت کنم و می خواهم به عنوان رهبر تیم ایفای نقش کنم.

هافبک سامواریی آبی در خاتمه اعلام نمود: به نظر زمانی که فشار هست، بهتر است چون تجربه و ذهنیت لازم برای لذت بردن از فشار موجود را دارم، از این رو می خواهم با استفاده از فشار موجود به ساختن خود ادامه بدهم. می خواهم در کنار بازی کردن از فشار موجود هم لذت ببرم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "هاراگوچی: ایران تیمی در سطح ژاپن است، هجومی بازی می کنیم و باید سد دفاعی آنها را بشکنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاراگوچی: ایران تیمی در سطح ژاپن است، هجومی بازی می کنیم و باید سد دفاعی آنها را بشکنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید