جشنواره اینترنت 1401 ماهان نت

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، خبر خوش ویژه مشترکین اینترنت TD LTE: در جشنواره اینترنت 1401 شرکت های عرضه کننده سرویس های اینترنتی هم چون ماهان نت شرکت کنید و از تخفیف های ویژه خرید اینترنت بهره مند شوید. یکی از سرویس های محبوب اینترنتی و پرمخاطب خانگی و سازمانی، در بستر TD LTE است. ماهان نت با بیش از 20 سال سابقه در زمینه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت و ارزان، افتخار دارد که در سال 1401 نیز جشنواره ای از خرید اینترنت TD LTE برای مخاطبان خود و کلیه مشترکین اینترنت پرسرعت خانگی راه اندازی نموده است.

جشنواره اینترنت 1401 ماهان نت

جشنواره اینترنت 1401 ماهان نت با هدف ارائه سرویس اینترنتی TD LTE با سرعت بالا و قیمتی مناسب فراهم آمده است تا مشترکین این سرویس بتوانند با تخفیف های باورنکردنی، از این اینترنت پرسرعت بهره مند شوند. برای اطلاع از شرایط جشنواره و بسته های اینترنت TD LTE ماهان نت ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید.

مزایای خرید سرویس اینترنت TD LTE ماهان نت

ماهان نت، اولین شرکت عرضه نماینده خدمات اینترنت پرسرعت است که سرویس TD LTE در بین انواع خدمات خود دارد. اینترنت TD-LTE، نسل چهار اینترنت ثابت است که در مقایسه با سایر سرویس های اینترنتی از جمله ADSL ،Wimax و Dial-Up، از سرعت بسیار بالاتر، پایداری بیشتر و پینگ پایین تری برخوردار است. این شرکت عرضه نماینده سرویس های اینترنتی، به منظور بهره مندی مشترکین خود از اینترنت پرسرعت TD LTE، مطابق با احتیاج کاربران، بسته های اینترنتی متنوع و پرکاربردی را به بازار ایران ارائه نموده است. مزایای خرید از جشنواره اینترنت 1401 ماهان نت شامل موارد ذکر شده است:

  • تخفیف در قیمت بسته ها
  • تخفیف در قیمت مودم انتخابی
  • ارائه اینترنت TD LTE ماهان نت با سرعت تضمینی 8 مگابیت
  • بازگشت وجه در صورت نارضایتی کاربر از سرعت
  • انتخاب طرح و خرید بسیار راحت

یکی دیگر از مزایای اصلی اینترنت TD LTE نسبت به سایر سرویس های اینترنت این است که برای راه اندازی آن، احتیاجی به خط تلفن نخواهد بود. این سرویس را می توان با استفاده از مودم و سیم کارت ماهان نت، به راحتی نصب و راه اندازی کرد. اگر قصد خرید اینترنتTD LTE را دارید، می توانید از بین طرح های مختلف ماهان نت برترین گزینه را بر حسب احتیاج خود انتخاب کنید.

ویژگی های بی نظیر سرویس اینترنت TD LTE ماهان نت

اینترنت TD LTE یا اینترنت ثابت نسل چهارم، آخرین فناوری اینترنت است. این سرویس اینترنتی با سرعت بالا و کیفیت پایدار، برترین راه کار برای دسترسی به شبکه اینترنت برای تامین احتیاج منازل، موسسات و شرکت های بزرگ و کوچک به شمار می رود. اینترنت TD-LTE ماهان نت محدودیت های مخابراتی، محدودیت های مکانی و عدم امکان جابه جایی را رفع نموده است. با خرید اینترنت td lte ماهان نت از جشنواره اینترنت 1401، از تجربه یک اینترنت پرسرعت و پایدار بهره مند شوید. از ویژگی های فوق العاده سرویس TD LTE در جشنواره اینترنت 1401 ماهان نت می توان به این موارد اشاره نمود:

اعزام تیم حرفه ای برای نصب با برترین سطح کیفیت

اگر فکر می کنید توانایی نصب و راه اندازی سرویس اینترنت پرسرعت TD LTE را ندارید، پس از سفارش هماهنگی برای راه اندازی این سرویس می توانید از کارشناسان حرفه ای ماهان نت یاری بگیرید. اگر تجربه خوبی از آنتن دهی سرویس TD LTE در محل سکونت خود نداشته اید، یا احساس می کنید منطقه سکونت تان آنتن دهی مناسبی ندارد، پیشنهاد ما نصب مودم و تحویل اینترنت به وسیله تیم کارشناسان نصب ماهان نت است.

کارشناسان نصب ماهان نت برای تحویل اینترنت TD LTE به آدرس شما اعزام می شوند تا با امکان سنجی و با در نظر گرفتن شرایط محیط، برترین موقعیت نصب را برای بهره گیری از اینترنت پرسرعت و پایدار فراهم نمایند.

نداشتن محدودیت به منطقه ها تحت پوشش

ماهان نت، با عرضه خدمات اینترنت TD LTE پرسرعت، هم اکنون سعی بر این داشته است تا بیشتر شهرهای مهم کشور، به این شبکه بپیوندند. این شرکت ارائه دهنده، با اعزام کارشناس متخصص نصب حتی در مکان هایی که آنتن دهی ضعیفی دارند، با انجام امکان سنجی مناسب از محل و شرایط محیط، به وسیله ابزار های تخصصی امکان سرویس دهی را به برترین شکل ممکن، برای مشترکین خود فراهم می نماید.

تضمین و گارانتی 100% کیفیت و سرعت

با خرید سرویس اینترنت TD LTE از جشنواره اینترنت 1401 ماهان نت، از کیفیت و سرعتی بسیار بالا بهره مند خواهید شد. کارشناسان ماهان نت با حضور در محل دریافت خدمات اینترنت از کیفیت، پایداری و سرعت آن اطمینان حاصل می نمایند؛ بنابراین به شما تضمین و گارانتی 100% کیفیت و سرعت ارائه می گردد تا با خیالی راحت از بسته های اینترنتی نسل 4 ماهانت نت، نهایت لذت را ببرید.

امکان بازگشت وجه تا 10 روز پس از استفاده

ماهان نت برای ارائه سرویس اینترنت خود علاوه بر کلیه موارد فوق ضمانت و گارانتی صد در صد بازگشت وجه پس از 10 روز استفاده را در نظر گرفته است. با این ویژگی شما با خیال راحت می توانید برای تهیه این سرویس پرمخاطب اقدام کنید. در صورت درخواست بازگشت وجه، فقط هزینه سیم کارت و بسته اینترنت مصرف شده کسر از مبلغ پرداختی شما کسر خواهد شد.

مراحل خرید تا تحویل اینترنت TD LTE از ماهان نت چگونه است؟

مراحل خرید و تحویل اینترنت TD LTE ماهان نت به صورت بسیار ساده و کاملا آنلاین است. برای آغاز فقط کافی است به سایت mahannet.ir مراجعه نموده و در بخش جشنواره اینترنت 1401 TD LTE، فرم ثبت درخواست را پر کنید تا کارشناسان فروش ماهان نت برای مشاوره، ارائه خدمات و هماهنگی مراجعه تیم نصب با شما تماس بگیرند.

ماهان نت، یکی از ارائه دهندگان سرویس TD-LTE در ایران است که باتوجه به احتیاج کاربران ایرانی به اینترنت باکیفیت و پرسرعت، اقدام به فروش طرح های مختلفی از لحاظ سرعت، حجم اینترنت و بازه مصرف می نماید. کافی است وارد فروشگاه ماهان نت شوید تا بسته موردنظرتان را باتوجه به احتیاج خود، از میان گزینه های موجود تهیه کنید. درصورتی که احتیاج به دریافت هدایت یا پاسخ به سوالات بیشتر دارید، پشتیبانی 24 ساعته ماهان نت، همراه شماست. کافی است به وسیله شماره تلفن 1514 در هر ساعت از شبانه روز با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

منبع: فرارو

به "جشنواره اینترنت 1401 ماهان نت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره اینترنت 1401 ماهان نت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید