جزئیات سرقت از علی دایی در زعفرانیه

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، به دنبال اعلام سرقت گردنبند طلای علی دایی در منطقه زعفرانیه، سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران عظیم توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

جزئیات سرقت از علی دایی در زعفرانیه

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ آقای عابدی، سرهنگ محمد کالوسی گفت: حوالی ساعت 18 عصر روز چهارشنبه (7 آبان ماه) علی دایی به همراه فرزندش در حال خروج از دفترکارش در خیابان آصف بود که ناگهان دو فرد سوار بر موتورسیکلت به او نزدیک شدند، گردنبند طلای او را به سرقت بردند و متواری شدند.

وی ادامه داد: دقایقی بعد از این سرقت و با اعلام موضوع به مرکز فوریت های پلیسی 110، تیمی از ماموران در محل حاضر شدند و آنالیز شواهد و اظهارات شاکی که علی دایی بود، پرداختند. طبق گفته او و آنالیز تصاویر دوربین های در محل، دو نفر سوار بر موتورسیکلت از پشت به این فوتبالیست سابق کشورمان نزدیک شده و در عرض چند ثانیه گردنبند را از گردن آقای دایی کشیده و متواری بودند.

سرکلانتری یکم پلیس پیشگیری تهران عظیم درباره اینکه آیا دو دزد علی دایی را شناسایی نموده بودند یا خیر؟ گفت: با توجه به اینکه دو دزد از پشت به دایی و دخترش نزدیک شدند، به نظر نمی رسد که آنان از قبل شناسایی شده باشند یا حتی دزدان از این موضوع که از چه کسی سرقت می نمایند، با خبر باشند و قصد قبلی درکار بوده باشد البته این موضوع در حال آنالیز است و فعلا نمی توان به شکل قطعی درباره آن اظهار نظر کرد.

کالوسی درباره ارزش ریالی گردنبند علی دایی نیز اظهارکرد: ارزش گردنبند مسروقه به گفته علی دایی حدود 80 میلیون تومان است، اما نکته این است که متاسفانه گردنبند اوکاملا نمایان و قابل رویت بوده در حالی که یکی از هشدار های همیشگی پلیس این است که شهروندان اقلام و اشیای قیمتی خود را به نمایش نگذارند.

وی درباره شرایط این پرونده نیز گفت: ماموران کلانتری اقدام به تشکیل پرونده نموده و با ثبت اطلاعات و مستندات، پرونده را برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع داده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جزئیات سرقت از علی دایی در زعفرانیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات سرقت از علی دایی در زعفرانیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید