جریمه مقامات هتاک روس

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، خبرنگاران : دومای روسیه روز چهارشنبیه قانونی را تصویب کرد که بر اساس آن در صورتی که مقام های این کشور مرتکب توهین و بی ادبی شوند به 150 هزار روبل (دو هزار دلار) جریمه نقدی محکوم خواهند شد.

جریمه مقامات هتاک روس

به گزارش وبلاگ آقای عابدی به نقل از ایرنا: از شبکه تلویزیونی ار. ب.کا، دومای روسیه روز چهارشنبه در جلسه علنی خود قانون اعمال جریمه مقام های دولتی بخاطر توهین به شهروندان را آنالیز کرد و جریمه های نقدی را برای افرادی که توهین می نمایند تصویب کرد.

بر اساس قانون جدید، مقام های سازمان های دولتی، شهرداری ها و شوراهای شهری در صورت توهین از 50 هزار تا 100 هزار روبل(معادل 685 دلار تا یکهزار و 370 دلار) جریمه نقدی خواهند شد و یکسال از تصدی مقام خود محروم می شوند.

در صورتی که مقام توهین نماینده دوباره به شهروندان توهین کند به 150 هزار روبل جریمه نقدی محکوم خواهد شد و تا 2 سال از تصدی مقام های دولتی محروم می گردد.

در قانون جدید، جریمه نقدی اشخاص حقوقی برای توهین به شهروندان تا 700 هزار روبل (معادل 9 هزار دلار) معین شده است.

الکساندر خینشتین رئیس کمیسیون امور سیاست گذاری اطلاعاتی و ارتباطات اطلاعاتی دومای روسیه در جلسه دوما در این مورد گفت: در این قانون تحقیر فرد از سوی فرد دیگر و بکارگیری اصطلاحات تحقیرنماینده توهین محسوب می گردد.

به گفته این مقام دومای روسیه، قانون جدید برای اینکه مقام های روس بخاطر موقعیت شغلی دچار تکبر و غرور نشوند و خود را برتر از دیگران ندانند تصویب شده است.

منبع: اقتصادنیوز

به "جریمه مقامات هتاک روس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه مقامات هتاک روس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید