تقاضای یاری وزارت امنیت داخلی آمریکا از پنتاگون برای کنترل مرز ها

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، وزارت دفاع آمریکا روز جمعه اظهار داشت وزارت امنیت داخلی آمریکا تقاضای جدیدی برای یاری به مرزبانان آمریکایی در مواجهه با ورود مهاجران مطرح نموده است.

تقاضای یاری وزارت امنیت داخلی آمریکا از پنتاگون برای کنترل مرز ها

به گزارش ، به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت دفاع آمریکا روز جمعه اظهار داشت وزارت امنیت داخلی آمریکا تقاضای جدیدی برای یاری به مرزبانان آمریکایی در مواجهه با ورود مهاجران مطرح نموده است.

پنتاگون اشاره ای ننموده است که آیا نیرو های بیشتری به مرز مکزیک اعزام خواهد نمود یا خیر.

یک مسئول در پنتاگون که نخواست نامش فاش گردد گفت: امروز تقاضای یاری جدیدی از سوی وزارت امنیت داخلی دریافت کردیم.

این مسئول اشاره ای به محتوای تقاضا ننموده است، ولی گفته است که وزارت امنیت داخلی خواستار دریافت یاری برای انجام یک مأموریت است و از وزارت دفاع خواسته است مشخص کند چه تجهیزات و چه تعداد نیرو برای انجام چنین مأموریتی ضروری است.

نزدیک به 5 هزار و 600 نظامی آمریکایی در امتداد مرز های آمریکا با مکزیک به منظور حمایت از مرزبانان مستقر شده اند.

دونالد ترامپ پیش از برگزاری انتخابات کنگره با هدف مقابله با ورود چندین هزار مهاجر از آمریکای مرکزی به آمریکا، خبر استقرار این نیرو ها را اظهار داشت.

قرار بود عملیات استقرار نیرو در مرز در اواسط ماه دسامبر به خاتمه برسد، ولی وزارت امنیت داخلی آمریکا به دلیل آنچه استمرار تهدید در مرز نامید، خواستار ادامه این عملیات تا روز 31 ژانویه شد.

چند رسانه آمریکایی فاش نموده اند که سربازان احتمالاً در امتداد مرز با مکزیک در ایالت های کالیفرنیا و آریزونا مستقر خواهند شد، ولی محتمل است که نظامیان حاضر در منطقه فقط جابجا شوند و بحث اعزام سربازان بیشتر صحت نداشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تقاضای یاری وزارت امنیت داخلی آمریکا از پنتاگون برای کنترل مرز ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقاضای یاری وزارت امنیت داخلی آمریکا از پنتاگون برای کنترل مرز ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید