تعطیلی فعالیت های ورزشی در شهرهای با شرایط قرمز کرونا

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی آخرین شرایط فعالیت های ورزشی در شهرهای با شرایط قرمز از نظر شیوع ویروس کووید 19 را تشریح کرد و در خصوص سرنوشت باشگاه های ورزشی شرح داد.

تعطیلی فعالیت های ورزشی در شهرهای با شرایط قرمز کرونا

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، مهرزاد خلیلیان در خصوص آخرین شرایط فعالیت های ورزشی در استان های مختلف کشور و به ویژه استان های با شرایط قرمز از نظر شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: در استان های آذربایجان شرقی و غربی، ایلام، بوشهر، کرمانشاه، کردستان و البته در چند استان دیگر به شکل های متفاوت مثل خوزستان، هرمزگان، فارس، چهارمحال و بختیاری و کلانشهر تهران یکسری از استادیوم ها بسته می شوند.

وی ادامه داد: مجددا اخبار خوبی از سطح کشور نداریم و مهم ترین دلیل آن عدم حفظ فاصله اجتماعی است و خواهش می کنیم از جامعه ورزش که به مجاهدان سلامت یاری نمایند تا بتوانیم از این برهه زمانی عبور کنیم.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در گفت و گو با یک برنامه تلویزیونی با اشاره به این که استخرهای سرپوشیده در استان های آذربایجان شرقی و غربی، ایلام، بوشهر، کرمانشاه، کردستان قطعا تعطیل است و در بعضی شهرها مجددا باشگاه هایی که از قبل اعلام نموده بودیم نظیر رشته های برخوردی همچون کاراته، کشتی، کنگ فو و...همچنان تعطیل است و امیدواریم طی هفته های آینده بتوانیم شرایط بهتری داشته باشیم.

خلیلیان با بیان ای نکه بخشنامه ای در خصوص باشگاه های ورزشی به دست فدراسیون پزشکی نرسیده است، گفت: باشگاه هایی که می توانند دقیق فاصله اجتماعی را رعایت نمایند تا به چنین نقطه ای نرسیم، در عین حال در شهرهای با شرایط قرمز و هشدار بالا به وسیله شورای تامین اقدام شده است و همکاران فدراسیون پزشکی ورزشی با همراهی همکاران دانشگاه نظارت می نمایند.

وی اضافه کرد: بخشنامه صادر شده از سوی وزارت کشور و در خصوص بازه زمانی 12 تا 19 تیرماه امسال بوده است اما همچنان شرایط نامناسب است و شاید شاهد تمدید این مسئله باشیم و باید اعلام کنیم که بخشنامه ای از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا به دست ما نرسیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تعطیلی فعالیت های ورزشی در شهرهای با شرایط قرمز کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی فعالیت های ورزشی در شهرهای با شرایط قرمز کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید