ترکیه برج های دیده بانی جدید در سوریه می سازد

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، شبکه تلویزیونی المیادین آدینه شب گزارش داد که ترکیه دو برج دیده بانی در غرب شهر حلب واقع در مرکز سوریه احداث می نماید.

ترکیه برج های دیده بانی جدید در سوریه می سازد

به گزارش ایرنا به نقل از این شبکه تلویزیونی، دو برج دیده بانی در منطقه الاتارب ساخته می گردد.

الاتارب نام منطقه ای در غرب شهر حلب است که 20 هزار نفر جمعیت دارد.

پیش از این، ترکیه براساس توافق با روسیه 12 برج دیده بانی در شمال غرب سوریه برای نظارت بر فعالیت های تروریست های مستقر در این مناطق ایجاد نموده بود.

از دیدگاه سوریه این برج های دیده بانی بیشتر به جای نظارت بر فعالیت های تروریست ها، از آنان حمایت می کردند و به همین خاطر توافق نامه آتش بس در این ارتباط با توجه به حملات تروریست ها به مناطق مسکونی در داخل مناطق آزاد شده سوریه نقض شده به حساب می آمد.

صبح سه شنبه هفته جاری نیز یک کاروان جدید نظامی ترکیه از گذرگاه مرزی کفرلوسین گذشت و لشکر اسکندرون وارد شمال ادلب شده بود.

این کاروان نظامی شامل انواع خودروهای زرهی جنگی و ماشین آلات سنگین بوده است.

دو استان شمالی سوریه شامل حلب و ادلب در ماه های اخیر شاهد افزایش عملیات نیروهای نظامی سوریه برای آزادسازی مناطق اشغالی این کشور از سوی تروریست ها هستند.

این مناطق از سال 1394 به اشغال تروریست های تحت حمایت بعضی کشورهای همسایه سوریه درآمد و اکنون دولت دمشق بر اساس قوانین و مقررات بین المللی کوشش دارد تا مناطق اشغالی خود را آزاد کند که با مقاومت ترکیه روبرو شده است.

منبع: عصر ایران

به "ترکیه برج های دیده بانی جدید در سوریه می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیه برج های دیده بانی جدید در سوریه می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید