بوریس جانسون کرونا گرفت

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، تست کرونای بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا و مت هانکوک، وزیر بهداشت بریتانیا مثبت از آب درآمد.

بوریس جانسون کرونا گرفت

وبلاگ آقای عابدی: بوریس جانسون گفته است که او نشانه های خفیفی از جمله تب و سرفه در 24 ساعت گذشته داشته است. او توضیح داده که به خودقرنطینه گی در ساختمان شماره 10 ادامه می دهد اما کشور را از راه ویدیوکنفرانس در راستا مبارزه با این ویروس مدیریت خواهد کرد.

این خبر را بی بی سی منتشر کرده و می نویسد: آخرین مرتبه در شب پنجشنبه بود که بوریس جانسون در خارج از ساختمان شماره 10 درحالی دیده شد که در حال تشویق کادر درمانی کشور بود. در ویدیویی که جانسون در اکانت خود در توییتر منتشر کرد، گفته است: من از خانه کار می کنم و به خودقرنطینه گی ادامه می دهم و این صحیح ترین کار برای انجام است. اما شکی نیست که این اتفاق به مدد تکنولوژی های مدرن امکان پذیر است که فرصت برقرار ارتباط میان من با تیمم را فراهم می کند.

او در پایان بازهم از تیم درمانی و از تمام کسانی که در این شرایط به کشور کمک می کنند تشکر کرد.

از سوی دیگر، امروز بعدازظهر نیز تست کرونای مت هانکوک، وزیر بهداشت این کشور نیز مثبت اعلام شد اما هنوز درباره نحوه کار او صحبتی به میان نیامده است، فقط می دانیم که او نیز در قرنطینه ای خودخواسته به سر می برد.

ملکه مسئله ای ندارد

بی بی سی در گزارش زنده ای که از این چند ساعت منتشر کرده، تاکید می کند که حال ملکه بریتانیا خوب است و او از 11 مارچ با بوریس جانسون دیدار نکرده است، بلکه صحبت های آنها تلفنی اجرا شده است. تمام این خبرها، تنها یک روز پس از انتشار خبر درگیری ولیعهد بریتانیا با ویروس کرونا منتشر شده است.

منبع: ایران آنلاین

به "بوریس جانسون کرونا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوریس جانسون کرونا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید