افزایش آمار ابتلا به کرونا در سوئد، از سرگیری محدودیت های کرونایی

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، کشور سوئد پس از گذراندن یک پاییز آرام، دوباره شاهد بالارفتن آمار مبتلایان به کووید-19 در هفته های اخیر بوده است.

افزایش آمار ابتلا به کرونا در سوئد، از سرگیری محدودیت های کرونایی

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری وبلاگ آقای عابدی به نقل از رویترز، دولت سوئد گفته است با شدت گرفتن آمار ابتلا به کووید-19 در این کشور، دولت اقدامات پیشگیرانه جدیدی را برای مقابله با این بیماری اعمال خواهد نمود. فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی از جمله این اقدام ها می باشد.

ماگدالنا آندرسون، نخست وزیر کشور سوئد، در یک کنفرانس خبری گفته است: ما شاهد شیوع بیشتر این بیماری عفونی بوده ایم.اما همچنان آمارها پایین است.

وی اضافه کرد: احتیاجمند این هستیم که با همکاری یکدیگر برای جلوگیری از وخیم تر شدن اوضاع کوشش کنیم. بنابراین، اقدامات پیشگیرانه ای را برای روزهای پیش رو ارائه خواهیم داد.

کشور سوئد پس از گذراندن یک پاییز آرام، دوباره شاهد بالارفتن آمار مبتلایان به کووید-19 در هفته های اخیر بوده است. اگرچه آمار بستری ها و افرادی که به مراقبت ویژه احتیاج دارند، در کشور سوئد به نسبت کشورهای دیگر اتحادیه اروپا اندک است، اما این تعداد، به آرامی در حال افزایش می باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "افزایش آمار ابتلا به کرونا در سوئد، از سرگیری محدودیت های کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش آمار ابتلا به کرونا در سوئد، از سرگیری محدودیت های کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید