آمریکا صدرنشین مرگ ومیر کرونا در جهان ، تلفات کرونا در آمریکا از 20 هزار نفر گذشت

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، با ثبت بیش از هزار و 300 مورد جدید مرگ ومیر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا، شمار تلفات این بیماری از 20 هزار نفر فراتر رفت.

آمریکا صدرنشین مرگ ومیر کرونا در جهان ، تلفات کرونا در آمریکا از 20 هزار نفر گذشت

به گزارشبا ثبت موارد جدید مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا، شمار تلفات این کشور از مرز 20 هزار نفر عبور کرد و این کشور در صندلی نخست کشور های جهان از نظر میزان قربانیان ویروس کووید-19 نهاده شد.

بنا به تازه ترین آمار منتشر شده در وب سایت ورداومیترز، با ثبت هزار و 310 مورد مرگ ناشی از بیماری کرونا، شمار کل تلفات ناشی از این بیماری به 20 هزار و 57 نفر رسید.

همچنین بنا به آخرین آمار تا این لحظه، 18 هزار و 747 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا شناسایی شد که شمار کل مبتلایان به این بیماری را به 521 هزار و 623 نفر رساند.

از این تعداد 28 هزار و 519 نفر تا به امروز بهبود یافته اند. بنا به آمار جدید، آمریکا در صدر کشور های جهان هم از نظر میزان ابتلا به ویروس کرونا و هم از نظر میزان مرگ و میر ناشی از این بیماری نهاده شد.

پیش تر خبرگزاری رویترز پیش بینی نموده بود که شمار مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا از 20 هزار نفر فراتر خواهد رفت و این کشور از این نظر از کشور بحران زده ایتالیا پیشی خواهد گرفت.

پیش از این دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اذعان کرد شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور از 60 هزار نفر عبور خواهد نمود.

او مدعی شد راهبرد دولتش برای مبارزه با این بیماری موثر بوده و منحنی ابتلا به کرونا در این کشور کاهشی شده است.

این ادعای ترامپ در حالی مطرح شد که تعداد قربانیان ویروس کرونا در آمریکا هم اکنون در صندلی نخست در بین کشور های جهان نهاده شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آمریکا صدرنشین مرگ ومیر کرونا در جهان ، تلفات کرونا در آمریکا از 20 هزار نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا صدرنشین مرگ ومیر کرونا در جهان ، تلفات کرونا در آمریکا از 20 هزار نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید