سومین هدیه انتخاباتی به ترامپ

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، خبرنگاران: در ادامه کوشش جمهوریخواهان برای سرکوب حداکثری صندوق ها و حوزه های رأی گیری که دموکرات ها در آن ها دست بالاتر را دارند، این بار در ایالت مهم مینه سوتا دونالد ترامپ به یاری دادگاه ایالتی تحت نفوذ محافظه کاران یک امتیاز ویژه به دست آورد؛ دادگاه ایالتی مینه سوتا برنامه کمیته برگزاری انتخابات برای دریافت آرای پستی از پیش ارسال شده که پس از روز 3 نوامبر می رسند را غیرقانونی بیان کرد.

سومین هدیه انتخاباتی به ترامپ

به گزارش وبلاگ آقای عابدی به نقل از رویترز؛ دادگاه تجدیدنظر فدرال خاطرنشان کرد که طرح مینه سوتا برای شمارش آرای غیابی دریافت شده پس از روز انتخابات غیرقانونی است. با این اقدام عملاً در این ایالت میدان نبرد، دستگاه قضایی عملاً در کنار جمهوری خواستار قرار گرفته است.

دادگاه تجدید نظری که روز پنجشنبه به این منظور تشکیل شد خاطرنشان کرد: هیچ نوع همه گیری بیماری نمی تواند در قانون اساسی مستثنی ایجاد کند.

این تنها اقدام ترامپ در این ایالت مهم نیست و نشریه نیوزویک امروز گزارش داد ترامپ برای پیروزی در این ایالت از نیروهای بازنشسته پلیس درخواست نموده به عنوان ناظر در مراکز رأی گیری این ایالت حضور پیدا نمایند.

همچنین این حکم یک روز پس از آن صادر شد که دیوان عالی آمریکا تمدید مهلت دریافت رأی در دو ایالت کارولینای شمالی و پنسیلوانیا را تأیید کرد.

مطلب مرتبط؛

زدوبند انتخاباتی ترامپ و دیوان عالی برای سرکوب آرای بایدن در پنسیلوانیا

ایمی کلوبشار سناتور دموکرات مینه سوتا و نامزد پیشین دموکرات ها در واکنش به این رأی گفت: در میانه شیوع جهانی ویروس کرونا، حزب جمهوری خواه هرکاری می نماید تا رأی دادن را برای شما سخت تر کند.

رأی دهندگان در ایالت مینه سوتا از سال 1972 تا کنون به هیچ نامزد جمهوری خواهی رأی نداده اند. بر اساس جدیدترین نظرسنجی ها دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در حال حاضر 5 درصد از جو بایدن رقیب دموکراتش در این ایالت عقب است.

منبع: اقتصادنیوز

به "سومین هدیه انتخاباتی به ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین هدیه انتخاباتی به ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید