تئاتر

فرامرز صدیقی در بخش مراقبت های ویژه بستری شد

بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون به علت مسائل ریوی و معده در بخش مراقبت های ویژه بستری شده است و شرایط جسمی اش رو به بهبود است.

23 فروردین 1402

پارک دیزنی لند؛ جاذبه تفریحی و دیدنی کالیفرنیا

آناهایم (Anaheim) یکی از شهرهای استان کالیفرنیاست. این شهر در 50 کیلومتری لس آنجلس مرکز کالیفرنیا قرار داشته و خانه اولین پارک از مجموعه های دیزنی لند دنیا است. جایی که به آن شادترین مکان روی زمین می گویند که نامی در خور شان و زیبایی های این پارک است.

17 آبان 1401

فیلم فارسی زبان با بازی رضا ناجی نماینده بریتانیا در اسکار شد

فیلم سینمایی برنده ها ساخته حسن ناظر به عنوان نماینده سینمای بریتانیا در شاخه برترین فیلم بین المللی اسکار 2023 انتخاب شد.

27 مهر 1401

شب حسرت ابراهیم حاتمی کیا و حضور مسعود کیمیایی در موزه سینما

ششمین روز جشنواره فیلم فجر در شبی به سرانجام رسید که نشست خبری دبیر پس از حدود یک هفته برگزار گردید ولی ابراهیم حاتمی کیا به علت ابتلای ناگهانی به کرونا نتوانست در نمایش اولین فیلم سینمایی پسرش شرکت کند.

3 اردیبهشت 1401

معرفی هتل 3 ستاره بست وسترن روزولت در نیس

هتل بست وسترن روزولت نیس Best Western Hotel Rooseveltهتلی بسیار دوست داشتنی و به سبک قدیمی که تنها چند بلوک تا ساحل فاصله دارد، هتل بست وسترن روزولت نیس Best Western Hotel Roosevelt است که در مرکز شهر نیس واقع شده است. ساختمان این هتل 3 ستاره، در قرن نوزدهم ساخته شده است و تنها...

23 فروردین 1401

کودکی کنجکاو و پر از شیطنت خانم بازیگر پرحاشیه با موهای بور !

خبرنگاران:سحر دولتشاهی که چندی پیش حواشی بسیاری را پشت سر گذاشت، با عکس کودکی خود صفحه خود را بروز کرد .

17 بهمن 1400

شغل 60 درصد مرزنشینان غیررسمی است، افزایش 28 درصدی مشاغل غیررسمی در دولت روحانی

آنالیز های منطقه ای نشان می دهد در استان های مرزی کشور سهم شاغلان غیررسمی (فاقد بیمه) به حدود 60 درصد نیز می رسد.

14 بهمن 1399

سایه سنگین کرونا بر اقتصاد هنر گیلان

سینمادارای در چند سال اخیر با مسائل و رکود مالی شدیدی همراه است. حال این بار نوبت کرونا شده تا این صنعت را بیشتر دچار بحران کند.

23 خرداد 1399

ویروس کورونا قلمروهای جدید را به چنگ می آورد ، سردرگمی درباره شمار تلفات در ایران

ویروس جدید کورونا قلمروی خود در کشورهای دیگر دنیا به جز چین گسترش می دهد و مقامات در اروپا و خاورمیانه در تقلا برای محدود کردن انتشار شیوع بیماری هستند.

21 فروردین 1399

فوتسالیست های ناشنوا رقابت های جهانی را نیز از دست دادند

رییس فدراسیون ناشنوایان گفت: به دلیل همزمانی بازی های آسیایی در هنگ گنگ و قهرمانی جهانی فوتسال ناشنوایان در سوئیس طی نامه ای به فدراسیون جهانی انصراف خود از شرکت در مسابقات جهانی را اعلام کردیم که پس از آن متاسفانه بازی های آسیایی نیز لغو شد.

29 آبان 1398

مهلت ارسال آثار به جشنواره دانشجوییسیمرغ تمدید شد

بنا به درخواست شرکت کنندگان، برای دومین بار مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دهمین جشنواره بین المللی داشجویی سیمرغ تمدید شد.

30 تیر 1398

جشنواره سرود، هر مدرسه یک گروه

خبر > سازمان فرهنگی هنری شهرداری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره سرود دانش آموزی خاطرات شنیداری 40سالگی انقلاب را برگزار می نماید.

17 خرداد 1398