گوگل لپ تاپ ها و تبلت های جدید تولید می کند

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، گوگل در حال برنامه ریزی برای تولید لپ تاپ ها و تبلت های تازه ای است که احتمالاً پیکسل بوک و پیکسل اسلیت نام می گیرند و به همین منظور تغییراتی را در واحد سخت افزار خود ایجاد کرده است.

گوگل لپ تاپ ها و تبلت های جدید تولید می کند

به گزارش خبرگزاریاقتصادایران،در شرایطی که گوگل خود اخبار منتشر شده در این زمینه را رد یا تأیید نکرده، گفته می شود در جریان برگزاری کنفرانسکلود نکست2019، تولیدات جدید این شرکت معرفی خواهند شد که با محصولات شرکت های رقیب همچون اپل و مایکروسافت رقابت خواهند کرد.

همچنین احتمال می رود در تبلت ها و لپ تاپ های تازه گوگل از سیستم عامل تازهایاستفاده شود که جایگزین اندروید وکرومخواهند شد. این سیستم عامل جدید که گوگل از مدتی قبل در حال طراحی آن است، Fuchsia نام دارد و هنوز جزئیات چندانی در مورد آن منتشر نشده است.

گوگل از مدتی قبل سری گوشی های پیکسل را روانه بازار کرده که با استقبال نسبتاً مطلوبی روبرو شده است. همچنین این شرکت سری لپ تاپ هایکرومخود را با سیستم عامل اختصاصی تحت وبکرومتولید کرده که میزان خرید آن چندان قابل توجه نبوده است. هنوز اطلاعات خاصی در مورد ویژگی های تبلت ها و لپ تاپ های تازه گوگل در دسترس نیست.

منبع: اقتصاد ایران

به "گوگل لپ تاپ ها و تبلت های جدید تولید می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل لپ تاپ ها و تبلت های جدید تولید می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید