کارشناسان تلویزیونی در مورد تیم ملی نظر خنده دار می دهند

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، مربی فرایبورگ معتقد است بعضی کارشناسان تلویزیونی آلمان نظراتی نادرست و خنده دار در خصوص جام جهانی می دهند.

کارشناسان تلویزیونی در مورد تیم ملی نظر خنده دار می دهند

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، تیم ملی آلمان عملکردی ناامیدنماینده در جام جهانی داشت و برای دومین دوره متوالی نتوانست از دور گروهی صعود کند تا موجی از غم و اندوه آلمان را فرا بگیرد. نقدها زیادی نیز به کادر فنی مانشافت شده اما در نهایت هانسی فلیک، به عنوان مربی در سمت خود ابقا شد و وظیفه او قهرمانی در یورو 2024 خواهد بود.

کریستین استریش، مربی 57 ساله باشگاه فرایبورگ، از جمله کسانی است که با وجود حذف آلمان با علاقه بازی های جام جهانی را دیدن می نماید و معمولا هم علاقه ای به تفسیر یا اظهارنظر در خصوص بازی ها ندارد. او معتقد است که کارشناسان شبکه های تلویزیونی آلمان بعضا نظرات خنده داری می دهند.

استریش ضمن انتقاد از کارشناسان تلویزیون آلمان به بیلد گفت:بعضی نظرات واقعا غیرمنصفانه و نادرست هستند. کسانی در تلویزیون هستند و انتقاد می نمایند که تا همین چند سال قبل منتقدان و کارشناسان را به باد انتقاد می گرفتند. حالا خودشان در تلویزیون هستند و بعضی نظرات شان باعث خنده می گردد و با خودتان می گویید این نمی تواند درست باشد.

استریش البته فاش نکرد که منظورش کارشناسان کدام شبکه تلویزیونی است و اینکه نظرات در خصوص کدام بازی با بازی ها را نادرست می داند.

  • رونالدو در شوک بزرگ با درخواست جنجالی پرتغالی ها | خبر تلخ برای کریس قبل از بازی با مراکش
منبع: همشهری آنلاین

به "کارشناسان تلویزیونی در مورد تیم ملی نظر خنده دار می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارشناسان تلویزیونی در مورد تیم ملی نظر خنده دار می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید