پیشنهاد خارجی به بازیکنان پرسپولیس و جدایی غیرمنتظره ، خداحافظی با یک بازیکن قطعی شد!

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، تعدادی از بازیکنان پرسپولیس در قراردادشان حق فسخ وجود دارد که با پرداخت آن به وسیله تیم های خارجی می توانند جدا شوند.

پیشنهاد خارجی به بازیکنان پرسپولیس و جدایی غیرمنتظره ، خداحافظی با یک بازیکن قطعی شد!

به گزارش وبلاگ آقای عابدی باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت رضا درویش سعی کرد در فصل جابجایی به شکلی قرارداد سرخپوشان را تنظیم کند که زمان قراردادشان کمتر از یک سال نباشد. به همین دلیل خیلی از نفراتی که در تابستان سال گذشته سرخپوش شدند قرارداد دو ساله یا سه ساله با این باشگاه به امضا رساندند، به جز بعضی نفرات ازجمله شیخ دیاباته که به خواسته یحیی گل محمدی قرارداد او یک ساله بود.

بدون کوچک ترین تردید قرارداد شیخ با پرسپولیس تمدید نخواهد شد و این بازیکن باید با پیراهن این تیم در انتها فصل جاری خداحافظی کند. اما در این میان هستند نفراتی که قراردادشان از قبل و در زمان مدیریت قبلی امضا شده بود و از این رو در تابستان پیش رو بازیکن آزاد خواهند شد. امید عالیشاه از همین دسته نفرات است. عالیشاه در نیم فصل دوم لیگ تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین در پرسپولیس شده و باید دید با این شرایط او در این تیم ماندنی خواهد شد یا نه. در کنار این مساله تعدادی از بازیکنان هم در قراردادشان حق فسخ وجود دارد که با پرداخت آن به وسیله تیم های خارجی می توانند جدا شوند. میلاد سرلک، مرتضی پورعلی گنجی و مهدی عبدی ازجمله این نفرات هستند. سرلک فصل پیش تا آستانه رفتن به فوتبال اروپا پیش رفت اما به خاطر حضور در جام جهانی ترجیح داد یک فصل دیگر هم در پرسپولیس بماند؛ از این رو احتمال جدایی او از پرسپولیس در تابستان وجود دارد.

مرتضی پورعلی گنجی هم در نیم فصل اول خبر از داشتن پیشنهاد خارجی داد و حتی صحبت از جدایی اش در نیم فصل مطرح شد اما باشگاه پرسپولیس با این مساله مخالفت نموده و تاکید نمود حق فسخ او در تابستان سال جاری فعال خواهد شد. باید دید پورعلی گنجی هنوز تصمیم برای رفتن به خارج از ایران را دارد یا نه. اما مهدی عبدی که در هفته های اخیر به روزهای اوجش برگشته، تابستان فصل پیش از یک تیم اروپایی پیشنهاد داشت و این باشگاه حاضر بود حق فسخ 400 هزار دلاری اش را بپردازد اما خودش خواست که بماند. در خصوص این بازیکن فعلا خبری از پیشنهاد خارجی نیست.

عیسی آل کثیر نیز بازیکنی است که در زمستان با قرارداد 6 ماهه در جمع سرخپوشان ماندنی شد. البته که او می خواست قرارداد یک فصل و نیمه امضا کند اما یحیی به خاطر معین نبودن شرایط او بعد از مصدومیت، رای به قرارداد 6 ماهه داد. عیسی با گلی که در دربی زد نشان داد به روزهای اوجش برگشته و این یعنی اینکه باشگاه پرسپولیس برای حفظ او باید شرایط مالی بهتری را برایش در نظر بگیرد. مخصوصا اینکه رقبایش از جمله شیخ دیاباته و لئاندرو پریرا چند برابر او دستمزد از پرسپولیس می گیرند.

منبع: همشهری آنلاین

به "پیشنهاد خارجی به بازیکنان پرسپولیس و جدایی غیرمنتظره ، خداحافظی با یک بازیکن قطعی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد خارجی به بازیکنان پرسپولیس و جدایی غیرمنتظره ، خداحافظی با یک بازیکن قطعی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید