وقوع 2 تصادف رانندگی 2 کشته و یک مصدوم برجای گذاشت

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، طی 24 ساعت گذشته دو سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان قزوین روی داد که دو کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

وقوع 2 تصادف رانندگی 2 کشته و یک مصدوم برجای گذاشت

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، سرهنگ نصرالله بیگلری، رئیس پلیس راه استان قزوین اظهار کرد: شب گذشته در پی تماس مردمی با فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تصادف دو خودرو در لاین شمالی آزادراه قزوین -زنجان حوالی ضیاءآباد بلافاصله عوامل پلیس راه به محل اعزام شدند.

وی اضافه نمود: با حضور کارشناسان پلیس راه در محل معین شد یک دستگاه کشنده اسکانیا با یک دستگاه وانت نیسان برخورد و راننده نیسان به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف کشته شد.

رئیس پلیس راه استان ضمن اشاره به اینکه علت تصادف از سوی کارشناسان عدم توجه به جلو از جانب راننده وانت نیسان اعلام شد. به رانندگان توصیه کرد: عدم توجه به جلو ناشی از عوامل متعددی ازجمله سرعت غیرمجاز، عدم توجه از طریق نقلیه مقابل، خواب آلودگی، عدم رعایت فاصله مجاز و ایمن، و عدم مهارت کافی در راهنمایی و کنترل وسیله نقلیه است. لذا رانندگان گرامی در زمان رانندگی می بایست دقت کامل داشته باشند تا شاهد حوادث ناگواری نباشیم.

بیگلری اضافه نمود: همچنین در حادثه ای دیگر در پی کسب خبر از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقع یک فقره سانحه رانندگی در محور کرج-قزوین بعد از پمپ بنزین خلخالی مأموران انتظامی و پلیس راه سریعاً در محل حادثه حاضر شدند.

وی اضافه نمود: در آنالیز های اولیه مأموران معین شد، یک دستگاه خودروی سواری پراید واژگون که بر اثر این سانحه راننده به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و سرنشین خودرو مصدوم که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی اعزام شد.

رئیس پلیس راه استان در خاتمه اعلام نمود: بر اساس اعلام کارشناسان پلیس راه، عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی مهم ترین دلیل بروز این حادثه بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "وقوع 2 تصادف رانندگی 2 کشته و یک مصدوم برجای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقوع 2 تصادف رانندگی 2 کشته و یک مصدوم برجای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید