والیبال خوزستان؛ نیازمند تشکیل کمیته نخبگان

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، خبرنگاران/خوزستان یک مربی معتقد است که والیبال خوزستان نیازمند تشکیل کمیته نخبگان است.

والیبال خوزستان؛ نیازمند تشکیل کمیته نخبگان

امیر محمد پروین در گفت و گو با وبلاگ آقای عابدی، درباره شرایط نامشخص والیبال خوزستان، اظهارکرد: باید با ایجاد بستر و فضای مناسب، شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که جریان نخبه والیبال خوزستان در همه عرصه ها رشد و اثربخشی داشته باشد.

وی بیان نمود: از اینکه فعالان والیبال منتظر باشند تا یکی از خارج از استان دستشان را بگیرند درست نیست و باید یک پویایی ایجاد گردد تا فکر و ایده تازه بروز کند. مکانیسمی که این روزها در عصر مدرنیته برای انتخاب مدیران تشکیلات کلان والیبال خوزستان به ویژه باشگاه های داخلی به کار می رود، همان مکانیسم عهد ازل است و انگار در این زمینه هیچ علائم بهبودی در این بیمار صد ساله به چشم نمی خورد و اینجا تا ناکجا آباد است.

این مربی بیان کرد: اینجا هنوز از الفبای مدرن حاکم بر تشکیلات ورزشی پیشرفته دنیا خبری نیست، روزگار همان روزگار صد سال گذشته است. چرا باید والیبال خوزستان فاقد کمیته نخبگان باشد تا مسائل مختلف در آن مطرح گردد؟ تا چه زمانی باید با قواعد پوسیده عهد عتیقه پیش برویم. چرا والیبال خوزستان در حوزه تشکیلات سازی، هیچ احترامی برای نخبگان خود قائل نیست؟

وی اضافه کرد: آیا واژه ترکیبی شایسته سالاری که در والیبال خوزستان همانند واژه خرد جمعی به استهزاء کشیده شده نباید در عالم واقع با کوچکترین التزام عملی روبرو گردد؟ امروز در عصر تشکیلات هستیم و تشکیلاتی که به شایسته سالاری اعتبار می دهد هنوز بعد از گذشت صد سال از پیدایش و راه اندازی والیبال درخوزستان، هیچ نهادی به فکر تاسیس تشکیلات نخبگان نیست.

پروین گفت: چه می گردد ستاره های صاحب صلاحیت و نخبه والیبال خوزستان، مجلس کوچک نخبگان را تشکیل دهند و در موضوعاتی مختلف وارد کار شوند. اگر تشکیلاتی منسجم و متفکر با معجونی از نسل های مختلف نخبگان والیبال خوزستان به وجود آید آیا فردیت گرایی می تواند در این عقل جمعی راه به جایی ببرد؟ چرا هنوز عاشق فرد گرایی هستیم؟ این چه ناکجا آبادی است؟ دراین ناکجا آباد چرا انتظار پیروزی های بزرگ را می کشیم؟

وی بیان کرد: کمیته پیگیری مسائل والیبال خوزستان با حضور نخبگان این رشته ورزشی استان باید تشکیل گردد و با ایجاد این کمیته نخبگان و خانواده بزرگ والیبال استان در صورت داشتن مشکل به راحتی از این طریق مسائلشان را پیگیری نمایند و بعلاوه در این کمیته راه چاره مسائل نیز آنالیز گردد.

این مربی ادامه داد: کسانی که عمر خود را صرف والیبال کردند و در چهار گوشه استان مشغول کسب تجربه هستند باکسانی که از این تجربه بی بهره اند یکسان نیستند و باید به آن توجه ویژه ای داشت و برای آن ها حساب جداگانه ای باز کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "والیبال خوزستان؛ نیازمند تشکیل کمیته نخبگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال خوزستان؛ نیازمند تشکیل کمیته نخبگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید