نگاهداری: تا به امروز 300 واحددانشگاهی اطلاعات خود را در سامانه سماپ ثبت کردند

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد گفت: تا به امروز نزدیک به 300 واحد دانشگاهی اطلاعات خود را در سامانه متمرکز آمار و اطلاعات پژوهشی دانشگاه آزاد (سماپ) به ثبت رساندند.

نگاهداری: تا به امروز 300 واحددانشگاهی اطلاعات خود را در سامانه سماپ ثبت کردند

بابک نگاهداری معاون دانشگاه و رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه وبلاگ آقای عابدی اعلام کرد: یکی از معضلات دانشگاه در حوزه مدیریت آمار و اطلاعات است از این رو جمع آوری و ساماندهی آمار و اطلاعات یکی از اقدامات ضروری محسوب می گردد.

نگاهداری ادامه داد: به همین منظور در حوزه پژوهش، سامانه متمرکز آمار و اطلاعات پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی تحت عنوان سماپ در پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی راه اندازی شده است و تا به امروز نزدیک به 300 واحد دانشگاهی اطلاعات خود را در سامانه به ثبت رساندند.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: گزارش دهی آنلاین، جمع آوری آیتم های پژوهشی شامل آمار مقالات، مجلات، پژوهانه، طرح های پژوهشی، چاپ کتاب، برگزاری همایش ها، کتاب های موجود در کتابخانه ها، حوزه ارتباط صنعت و جامعه، کارآموزی دانشجویان، ثبت اختراعات، ماموریت های مطالعاتی، مراکز تحقیقاتی و برگزاری دوره های توانمندسازی پژوهشی از ویژگی های این سامانه است.

وی همچنین درباره ساماندهی همایش های علمی دانشگاه آزاد گفت: ساماندهی همایش ها به صورت هدفمند و با پوشش حداکثری رشته گرایش های دکتری دانشگاه آزاد صورت گرفته است و در این ساماندهی هر استان در سال متولی برگزاری حداقل دو همایش علمی خواهد بود.

به گفته نگاهداری، دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد نیز قبل از دفاع موظف به ارائه مقاله ای از خاتمه نامه خود در این همایش ها و کنگره های علمی خواهند بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نگاهداری: تا به امروز 300 واحددانشگاهی اطلاعات خود را در سامانه سماپ ثبت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهداری: تا به امروز 300 واحددانشگاهی اطلاعات خود را در سامانه سماپ ثبت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید