نشان های تازه اینستاگرام قرار است اینفلوئنسر ها را پولدارتر کند

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، اینستاگرام میخواهد به اینفلوئنسر هایی که جریان سازی خوبی داشته باشند امتیاز داده تا آن ها بتوانند به وسیله فروش امتیاز ها پول بیشتری دریافت نمایند.

نشان های تازه اینستاگرام قرار است اینفلوئنسر ها را پولدارتر کند

به گزارش خبرنگار ، به نقل از اینگنجت؛ اینستاگرام در حال کار روی ابزار تازهی است که به فراوری نمایندگان محتوا اجازه می دهد پول بیشتری را از پلتفرم در بیاورند. در اولین رویداد Creator Week، مارک زاکربرگ این ویژگی تازه را معرفی کرد که به اینفلوئنسر ها یاری می نماید پول بیشتری کسب نموده و به اهداف خاص خود برسند.

با برنامه تازه اینفلوئنسر ها می توانند برای رسیدن به اهداف خاص خود پرداخت بیشتری کسب نمایند. فراورینمایندگان محتوا با فروش تعداد مشخصی نشان با جریان سازی در حساب خود یا حساب های دیگر پاداش کسب نمایند. این پاداش ها در فیسبوک از طریق چالش ستارگان دریافت می گردد؛ این چالش به گونه ای است که کاربران برای رسیدن به اهداف مشخصی، محتوای خود را به اشتراک می گذارند و امتیاز دریافت می نمایند.

این ویژگی علاوه بر منافعی که برای اینفلوئنسر ها دارد، به آن ها این امکان را می دهد که انگیزه شان برای گذراندن زمان بیشتر در جهت فراوری محتوا و اشتراک گذاری آن با مخاطبان و هواداران خود در فیسبوک نسبت به دیگر پلتفرم ها بیشتر گردد. زاکربرگ در این رویداد گفت: ما متعقدیم اینفلوئنسر ها باید در ازای ارزشی که برای هواداران خود و جامعه قائل هستند پاداش دریافت نمایند.

در این رویداد جزئیات دیگری هم درباره ویژگی های تازه ارائه شد؛ بر اساس این ویژگی ها، اکانت های تاثیر گذار که با استفاده از ابزار معرفی محصول در اینستاگرام، فراوریات خود را از طریق پرداخت درون برنامه ای به فروش می رسانند می توانند از این فروش کارمزد بگیرند. برای این کار فروشندگان پست های محصولات خود را برچسب گذاری نموده و در ازای تعداد فروششان کارمزد دریافت می نمایند.

اینستاگرام ویژگی های تازه خود را با گروه کوچکی از مشاغل مجازی که در ایالات متحده آمریکا ساکن هستند مانند Benefit، Kopari، MAC، آزمایشگاه های Pat McGrath و Sephora امتحان و شروع کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نشان های تازه اینستاگرام قرار است اینفلوئنسر ها را پولدارتر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشان های تازه اینستاگرام قرار است اینفلوئنسر ها را پولدارتر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید