مهدی محمدنبی: با اساسنامه جدید فوتبالی ها راحت تر می توانند در انتخابات شرکت کنند

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت:اساسنامه جدید کار را سهل کرده و فوتبالی ها با سهولت بیشتر نسبت به قبل می توانند در انتخابات شرکت کنند.

مهدی محمدنبی: با اساسنامه جدید فوتبالی ها راحت تر می توانند در انتخابات شرکت کنند

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ آقای عابدی، مهدی محمد نبی در خصوص فرایند انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: بعد از تصویب اساسنامه جدید هیات رئیسه نقشه راه را تائید کرد و ما هم آن را به فیفا ارسال کردیم و آنها هم تائید کردند. روز دهم فراخوان اعلام شد و بعد از اعلام این فراخوان زمان ثبت نام اعلام خواهد شد که در دی ماه خواهد بود و انتخابات هم بعد از رسیدگی به پفراینده های کاندیداهای میزبان در پست های هیات رئیسه بررسی خواهد شد.به احتمال خیلی زیاد 10 اسفند ماه انتخابات هیات رئیسه برگزار خواهد شد.

وی در خصوص عدم حضور فوتبالی ها در انتخابات مطرح کرد: اساسنامه جدید کار را سهل کرده و فوتبالی ها با سهولت بیشتر نسبت به قبل می توانند در انتخابات شرکت کنند. بدون شک رقابت وجود دارد ولی امیدوارم این رقابت به رفاقت های بیشتر تبدیل شود.

دبیر کل فدراسیون فوتبال که با شبکه خبر صحبت می کرد در خصوص عدم حضور کانون مربیان در مجمع های مختلف در سالهای گذشته مطرح کرد: جهت اداری این موضوع توسط آقایان ذوالفقارنسب، ناصری و فریادشیران در حال پیگیری است اما بعید می دانم حضور آنها به این مجمع برسد. ان شاالله در مجمع بعدی با پیگیری های لازم حضور خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مهدی محمدنبی: با اساسنامه جدید فوتبالی ها راحت تر می توانند در انتخابات شرکت کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی محمدنبی: با اساسنامه جدید فوتبالی ها راحت تر می توانند در انتخابات شرکت کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید