معرفی هتل دوروس دبی ، 4 ستاره

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، هتل دوروس دبی | Dorus Hotel Deira

این هتل 4 ستاره از بهترین هتل های منطقه دیره در خیابان خیابان 192 عمر ابن الخطاب دبی است که امکاناتی مانند استخری بر روی پشت بام و باشگاه تناسب اندام دارد. هتل دوروس دبی Dorus Hotel Deira دسترسی شما را به جاذبه های دبی آسان می نماید. چرا که تا بسیاری از ایستگاه های مترو دبی فاصله بسیار کمی دارد. همچنین امکاناتی همانند اینترنت وای فای رایگان، باشگاه ورزشی، اتاق بخار و استخر، اقامت شما را در اینجا به یاد ماندنی می نماید. اگر به دنبال هتلی 4 ستاره با قیمتی مناسب در دبی هستید، به شما پیشنهاد می دهیم که به سراغ این هتل بروید. این هتل تا فرودگاه دبی، حدود 4.8 کیلومتر فاصله داشته و ترانسفر فرودگاهی شما را به راحتی تا هتل و یا بالعکس می رساند. ترانسفر فرودگاهی را قبل از ورود به دبی، از هتل درخواست دهید. در متن زیر، مجله خبرنگاران خصوصیات رفاهی، تفریحی، موقعیت هتل و چگونگی دسترسی داشتن به جاذبه های دیدنی این شهر از هتل دوروس دبی را بیان می نماید.

معرفی هتل دوروس دبی ، 4 ستاره

خدمات رفاهی هتل دوروس دبی

میز پذیرش هتل، ورود شما به اتاقتان را در ساعت های چک این فراهم می کند. این هتل 4 ستاره دسترسی شما را به مرکز تجاری و خرید راحت می کند. کافی نت، ترانسفر فرودگاهی (در صورت پرداخت هزینه آن)، خدمات تور و گردشگری دبی، اتاق ملاقات، خدمات نظافت اتاق ها و البته شستشو و اتوکشی آن ها از جمله امکانات مختصری است که در اینجا خواهید دید.

ورود به هتل دوروس دبی، یعنی آغاز چک-این هتل از ساعت 2 بعد از ظهر است. هنگام ظهر هم، باید اتاق خود را تخلیه کنید. ساختمان این هتل، 5 طبقه بوده و به محض ورود به هتل، کارکنان میز پذیرش به استقبال شما خواهند آمد. برای تخت اضافه باید هزینه جداگانه بپردازید. ضمناً امکانات میز پذیرش و هتل شامل خدمات زیر است:

پذیرش شبانه روزی، خدمات فکس یا فتوکپی، خدمات تور و خشکشویی هم دارد. کارکنان هتل به 4 زبان صحبت می نمایند. تمام این زبان ها، شامل زبان های انگلیسی، هندی، فیلیپینی و عربی است. بنابراین با دانستن یکی از این زبان ها به راحتی می توانید با کارکنان هتل، ارتباط برقرار کنید. حیوانات حق ورود به این هتل را ندارند.

امکانات تفریحی هتل دوروس دبی

همانند دیگر هتل های 4 ستاره دبی، در این هتل نیز به استخری روباز بر روی پشت بام روبرو هستید. بنابراین از بابت امکانات تفریحی باید گفت که همانند دیگر هتل های دبی است. البته در اطراف هتل هم می توان به فعالیت های تفریحی عمومی مانند گلف رفت. در اتاق بازی هتل، میز اسنوکر قرار گرفته است که می تواند ساعت ها شما و دوستانتان را سرگرم نگه دارد. خدمات ورزشی در باشگاه ورزشی هم با تمام دستگاه های ورزشی در اختیارتان قرار داده می گردد. سونا، جکوزی و اتاق بخار از دیگر فضاهای هتل است.

رستوران های هتل:

بوفه صبحانه این هتل، هر روزه در هنگام صبح آماده بوده و رستوران هتل هم، صبحانه، ناهار و شام را نیز سرو می کند. خدمات سرو غذا در اتاق ها شبانه روزی بوده و در نزدیکی هتل، رستوران های بسیاری پیدا خواهید نمود. به عنوان مثال انواع رستوران های عربی، با غذاهای بین المللی یا رستوران هایی با غذاهای آسیایی در اطرافتان وجود دارد.

قیمت هر پرس غذا بسیار معقول بوده و به راحتی می توانید بهترین غذاها را در این محله از دیره با قیمت های مناسب، سفارش دهید. اگر به دنبال سفارش های شبانه روزی از سوپرمارکت ها هستید، نیز این خدمات در اختیارتان است.

امکانات اتاق های هتل دوروس دبی

تعداد اتاق های این هتل به نسبت دیگر هتل ها کم بوده و تنها 80 اتاق دارد. برای اتاق های استاندارد، تمامی امکانات مورد نظر مهمانان در نظر گرفته شده است. اگر با کودک خود قصد اقامت در هتل دوروس دبی را دارید، می توانید از تخت های موجود بهره ببرید. همچنین تخت اضافه تاشو یا مبلی هم می توان درخواست داد که برای آن باید هزینه ای جداگانه بپردازید. در برخی از اتاق ها امکان اقامت 3 نفر و برخی اتاق ها تنها برای اقامت 2 نفر تجهیز شده اند.

اتاق های سینگل هم دارد. اینترنت وای فای به همراه میز مطالعه و یک مبل راحتی برای نشستن و استراحت خواهید داشت. درون حمام ها هم تمام امکانات نظافتی و بهداشتی با وسایلی مانند شامپوها، نرم نماینده ها، خمیر دندان، دستمال کاغذی، مسواک و … قرار گرفته است. اگر از طریق دیگری احتیاج دارید، از میز پذیرش بخواهید.

  • و بسیاری دیگر

برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از این هتل، می توانید سری به قسمت رزرو هتل دبی در سایت وبلاگ آقای عابدی بزنید.

انواع اتاق های هتل دوروس دبی

تمام امکاناتی که در بالای این متن برای شما معرفی نموده ایم، در همه اتاق های هتل وجود دارند. بنابراین از بابت راحتی در این اتاق ها، مطمئن باشید. تنها شاید کوچکی فضای برخی از اتاق ها، برایتان آزاردهنده باشد.

  • اتاق دبل با تخت بزرگ: برای مهمانان هتل که زوج هستند بسیار عالیست. چرا که در این اتاق یک تخت بزرگ دبل قرار داده شده است. البته می توانید اتاق های دبل دیگری با دو تخت یک نفره هم رزرو کنید. هر چند مساحت این اتاق، 27 متر مربع است اما تمام امکانات ویژه و مورد احتیاج مهمانانش را فراهم می کند. این اتاق نمایی رو به شهر را ارائه می دهد.
  • اتاق تریپل: سه تخت یک نفره در اتاق قرار داده اند. بنابراین نام اتاق تریپل است. مساحت آن، حدود 35 متر مربع است که نمایی رو به شهر دارد.
  • اتاق باجت سینگل: از جمله اتاق های استاندارد دیگر هتل است که یک تخت یک نفره در آن واقع شده است. مساحت اتاق، 15 متر مربع است و تنها گنجایش یک مهمان را دارد.
  • اتاق تویین: در این اتاق 27 متر مربعی، دو تخت یک نفره با تمام امکانات اتاق ها قرار داده شده است. پنجره های اتاق نمایی رو به شهر دارند.

فاصله هتل تا جاذبه های دبی

به راحتی و با کمتر از 5 دقیقه پیاده روی از هتل دوروس دبی به مرکز خرید الغریر می رسید. ایستگاه مترو میدان یونیون هم در 700 متری هتل واقع شده است. با کمی پیاده روی به ایستگاه مترو رسیده و به دیگر نقاط شهر دبی بروید. ایستگاه مترو صلاح الدین نیز در 800 متری و ایستگاه مترو بانیاس هم در 900 متری این هتل واقع شده است.

  • مرکز خرید برج های دوقلو: در 1 کیلومتری هتل بوده که با 10 دقیقه پیاده روی به آنجا می رسید.
  • بازار نایف: این بازار از دیگر جاذبه های دبی است که در فاصله 1.2 کیلومتری شما قرار گرفته است.
  • ایستگاه مترو الرقه: در فاصله 1.4 کیلومتری هتل است.
  • باتیوکس دبی: در فاصله 1.4 کیلومتری هتل واقع شده است و با تاکسی یا در صورت حوصله با پیاده روی می توانید به آنجا بروید.
  • ایستگاه پالم دیره: که در نزدیکی هتل، یعنی 1.5 کیلومتری آن واقع شده است.
  • برج خلیفه: تا شما 3 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی 15 دقیقه ای می رسید.
  • دبی مال: 1 کیلومتر تا هتل دوروس دبی فاصله دارد. می توانید با تاکسی 10 دقیقه یا کمتر خود را به آنجا برسانید.
  • فواره های دبی: این جاذبه شاد تا این هتل، 9 کیلومتر فاصله دارد و دقیقا کنار برج خلیفه قرار گرفته است.
  • مسجد گرند: تا این فروشگاه 1 کیلومتر فاصله داشته که اگر با تاکسی بروید، 5 دقیقه در راه خواهید بود.
  • مرکز ساحارا: از بهترین جاذبه های خرید و تفریح در دبی بوده که در فاصله 6.3 کیلومتری هتل واقع شده است.
  • آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب: فاصله پارک تفریحی تا هتل، 9.1 کیلومتر است.
  • فرودگاه بین المللی دبی: 4.8 کیلومتر فاصله تا این فرودگاه است. پس نزدیک ترین فرودگاه به هتل است. در نتیجه به راحتی می توانید ترانسفر فرودگاهی درخواست دهید.
  • فرودگاه بین المللی المکتوم: تا این هتل حدود 44.9 کیلومتر فاصله دارد. با 50 دقیقه رانندگی و تاکسی یا ترانسفر فرودگاهی خواهید رسید.
  • فرودگاه بین المللی شارجه: 9 کیلومتر است که با تاکسی نیم ساعت تا هتل فاصله دارید.

موقعیت هتل دوروس دبی

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

امارات، دبی، خیابان 192 عمر ابن الخطاب

192 Omar Ibn Al Khattab Road Dubai - United Arab Emirates

منبع: booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل دوروس دبی ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل دوروس دبی ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید