معرفی اپلیکیشن Vocabulary Flashcards؛ آمادگی برای آزمون آیلتس

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، همان طور که می دانید، دایره واژگان در آیلتس نقش بسیار مهم و موثری در قبولی شما ایفا می نماید چرا که با دانستن معنای لغات گوناگون قادر خواهید بود به طرز شگفت انگیزی مهارت های زبانی خود را بهبود ببخشید؛ اپلیکیشن Vocabulary Flashcards IELTS در این راه به شما یاری می نماید.

معرفی اپلیکیشن Vocabulary Flashcards؛ آمادگی برای آزمون آیلتس

اگر از علاقه مندان به یادگیری زبان های خارجه باشید، قطعا می دانید که در امتحان آیلتس چهار بخش اصلی وجود دارد و بخش مجزایی برای لغات در نظر گرفته نشده است. اما شما برای تمامی این چهار بخش یعنی بخش نوشتن (Writing)، شنیدن (Listening)، گفتن (Speaking) و خواندن (Reading) به لغات احتیاج دارید. دایره واژگانی بالای شما سبب می گردد استرس کم تری داشته باشید، مسلط تر باشید و ایده های خود را راحت و سریع تر بیان کنید. بدیهی است که حدود 80% زبان انگلیسی را لغات و واژگان تشکیل می دهند و شما حتی اگر به گرامر مسلط نباشید با لغات می توانید جمله بسازید و منظور خود را ادا کنید.

اپلیکیشن Vocabulary Flashcards IELTS، با بیش از 500 هزار کاربر، با عملکرد فوق العاده خود توانسته است امتیاز 4.7 را در گوگل پلی و امتیاز 4.8 را در اپ استور به خود اختصاص دهد. اپلیکیشن فوق با رابط کاربری آسان و قابلیت های بسیار زیادی که دارد، نظیر 600 واژه ضروری انگلیسی که به وسیله کارشناس آزمون IELTS طراحی شده است، شما را برای این آزمون بسیار مهم آماده می نماید. این اپلیکیشن نقش کلمه را به شما می گوید، مترادف می دهد و با لغات برای شما مثال می زند تا به برترین شکل ممکن، معنای آن لغت و کاربرد آن برایتان جا بیفتد.

اپلیکیشن Vocabulary Flashcards IELTS به زبان آموزان با هر سطحی یاری می نماید چون حاوی چندین بخش و سطوح فرق دارد. بخش اول لغات رایج و پرکاربرد (Common Words) که حاوی واژگان ضروری آیلتس است و به شما یاری به سزایی مخصوصا در نوشتن (Writing) می نماید. بخش دوم به لغات آسان تر (Easy Words) اختصاص دارد که برای زبان آموزان مبتدی در آیلتس طراحی شده است. بخش سوم، لغات سطح میانه (Medium Words) را شامل می گردد که خود به دو بخش دیگر تقسیم می گردد؛ لغات میانه 2 و 3 (Medium Words 2,3). در مرحله بعد، لغات سخت (Hard Words) را با سه زیر مجموعه مختلف و در نهایت هم لغات خیلی سخت (Very Hard Words) را با دو زیر مجموعه خواهید داشت که در تمامی این دسته بندی ها، لغات با تمرین های خوبی به شما آموزش داده می گردد.

لغات در زیر مجموعه ها از بخش اصلی خود به مراتب سخت تر هستند و کم کم شما را برای رفتن به مرحله بعد آماده می نمایند. گزینه سبز (I knew this word) به این معناست که شما از قبل معنای واژه معین شده را می دانستید و گزینه قرمز رنگ به این معناست که شما معنای واژه را نمی دانید. در این قسمت کلماتی را که نمی دانید دوباره بین لغات نو برای شما مرور می شوند و این امر سبب می گردد که با تماشا دوباره و دوباره همان کلمه، آسان تر حفظش کنید.

در تجربه شخصی خود از این اپلیکیشن به یک سری نقاط مثبت و نقاط ضعف برخوردم. یکی از بزرگ ترین نقاط ضعف در استفاده از این اپلیکیشن شاید این باشد که کاملا با کلاس مکالمه حضوری فرق دارد و شیرینی هم کلام شدن با دوستان و آموزگار خود را نمی چشید. اما از لحاظ هزینه در مقایسه با کلاس های حضوری کاملا به صرفه تر است. علاوه بر این باید این نکته را یادآور شویم که یکی از راه های موثر برای حفظ لغات این است که کلمات را در قالب جمله ببینیم و با مثال، آن ها را به فکر خود بسپاریم. از همین رو اپلیکیشن Vocabulary Flashcards IELTS برای هر کلمه چه معنای آن را بدانید و چه ندانید مثالی دارد که به یادگیری هرچه بهتر شما یاری می نماید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "معرفی اپلیکیشن Vocabulary Flashcards؛ آمادگی برای آزمون آیلتس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن Vocabulary Flashcards؛ آمادگی برای آزمون آیلتس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید