معاون الحلبوسی: الکاظمی قادر به اخراج نظامیان آمریکاست

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، معاون اول رئیس مجلس عراق با تأکید بر لزوم اخراج نظامیان تروریست آمریکایی از این کشور، گفت که این مسئله، وظیفه دولت عراق است.

معاون الحلبوسی: الکاظمی قادر به اخراج نظامیان آمریکاست

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ آقای عابدی، حسن الکعبی معاون اول محمد الحلبوسی رئیس مجلس عراق تأکید کرد که نظامیان تروریست آمریکایی، حاکمیت عراق را نقض نموده اند.

الکعبی با حضور در برنامه بتوقیت العاصمه (به وقت پایتخت) که از شبکه العهد پخش می گردد، گفت که نظامیان اشغالگر آمریکایی، ناقضان حاکمیت عراق هستند و بیرون راندن آنان، وظیفه دولت است.

وی در عین حال توضیح داد که مصطفی الکاظمی نخست وزیر جدید عراق می تواند نیروهای خارجی از جمله آمریکایی را از این کشور بیرون براند.

این مسئول عراقی در بخش دیگری از این گفت وگو، به مسئله برگزاری انتخابات زودهنگام در عراق پرداخت و گفت: برگزاری انتخابات زودهنگام و تکمیل قانون آن، از اولویتهای دولت الکاظمی است.

الکعبی با بیان اینکه این مسئله، در صدر اولویتهای دولت الکاظمی قرار گرفته است، خاطر نشان کرد، بر سر جدول مراکز انتخاباتی، اختلافات و مسائل زیادی وجود دارد.

وی در خاتمه تأکید کرد، مجلس باید قانون انتخابات را تکمیل و آن را به تصویب برساند؛ زیرا تصویب قانون، در زمره مسئولیتهای رهبران فراکسیونها نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "معاون الحلبوسی: الکاظمی قادر به اخراج نظامیان آمریکاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون الحلبوسی: الکاظمی قادر به اخراج نظامیان آمریکاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید