ناکامی انتخاباتی مجدد ترامپ در ایالت ویسکانسین

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، در حالی که ستاد ترامپ خواهان بازشماری آرا در ایالت ویسکانسین شده، نتایج نهایی بازشماری آرا امروز منتشر شد و بار دیگر بر پیروزی نامزد حزب دموکرات در این ایالت تاکید نمود.

ناکامی انتخاباتی مجدد ترامپ در ایالت ویسکانسین

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ آقای عابدی، نتایج بازشماری آرا در ایالت ویسکانسین بار دیگر بر پیروزی جو بایدن نامزد حزب دموکرات در این ایالت تاکید دارد.

ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهور مستقر در کاخ سفید چند روز پیش خواهان بازشماری آرا در این ایالت شده بود.

با وجود آنکه ستاد ترامپ سه میلیون دلار برای هزینه بازشماری آرا در ایالت ویسکانسین پرداخت نموده بود، اما پس از انتها بازشماری، 87 رأی به آرای بایدن اضافه کرده شد.

به این ترتیب تمامی 10 رای الکترال ایالت ویسکانسین که برای بایدن در نظر گرفته شده بود بدون تغییر باقی ماند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر برگزار گردید. برآورد رسانه ها حاکی است جو بایدن با 306 رأی الکترال به عنوان رئیس جمهور بعدی آمریکا انتخاب شده است. ترامپ 232 رأی الکترال به دست آورد. ترامپ از پذیرش نتیجه انتخابات خودداری نموده و شکایت هایی را درباره تقلب در فرایند رأی گیری در چند ایالت کلیدی عنوان نمود. بیشتر این شکایت ها رد شده اند.

ترامپ امروز در مصاحبه با فاکس نیوز گفته است: این انتخابات متقلبانه است. آیا باور می کنید که افراد مٌرده درخواست دریافت برگه های رای نموده اند. ما درباره پنج یا ده رای به اینصورت صحبت نمی کنیم. مُردگان زیادی در این انتخابات رای دادند.

وی اضافه کرد: در بزرگترین عملیات تقلب در کشورمان، دستگاه های رای گیری اقدام به انتقال نتیجه آرای من به بایدن نموده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ناکامی انتخاباتی مجدد ترامپ در ایالت ویسکانسین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی انتخاباتی مجدد ترامپ در ایالت ویسکانسین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید