مشکل استقلال در خط حمله، نباید به بردهای مالی اکتفا کرد!

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید آبی پوشان مرکز باید در فاز هجومی عملکرد بهتری داشته باشند.

مشکل استقلال در خط حمله، نباید به بردهای مالی اکتفا کرد!

محسن گروسی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با وبلاگ آقای عابدی، درباره تساوی یک بر یک آبی پوشان مرکز مقابل آلومینیوم اراک در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: بازی متعادلی بود. افت و خیز بازی کم بود. به نظر من این نتیجه برای استقلال مناسب بود اما معتقدم اگر گل تساوی به ثمر نمی رسید، نتیجه بازی شیرین تر می شد. اگر استقلال مقداری تمرکز بیش تری در دقایق خاتمهی داشت، می توانست پیروز میدان گردد. امیدوارم استقلال در هفته های بعد بتواند عملکرد بهتری داشته باشد.

او در پاسخ به این سوال که استقلال چرا دقایق خاتمهی نتیجه پیروزی را با نتیجه تساوی عوض کرد؟ گفت: استقلال در تمام بازی ها متاسفانه برد مالی به دست می آورد و این خیلی خوب نیست. در بازی مقابل فجر هم این رخ داد و آبی ها باید در فضای تهاجمی عملکرد بهتری داشته باشند تا دچار این مسائل نشوند.

گروسی در ادامه با بیان این که استقلال می توانست باهوش تر مقابل آلومینیوم ظاهر گردد، اعلام نمود: به نظر در این بازی، فضای متعادلی را شاهد بودیم. استقلال اگر مقداری باهوش تر عمل می کرد می توانست سه امتیاز بازی را به دست بیاورد. آلومینیوم نیز از تک موقعیتی که به دست آورد توانست نهایت استفاده را کند و گل تساوی این بازی را به ثمر برساند.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خاتمه درباره عملکرد دفاعی آبی پوشان و ضعف هایی که در خط حمله این تیم وجود دارد، تاکید نمود: عملکرد دفاعی استقلال خیلی خوب بوده است. فکر می کنم 3 گل خورده در 13 بازی آمار خیلی خوبی است اما گل هایی که خورده اند باعث شده سه امتیاز بازی از دست برود. به نظر من باید در فاز تهاجمی آبی ها عملکرد بهتری داشته باشند و به یک گل اکتقا نکنند تا فضای بهتری برای تیم به دست آید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مشکل استقلال در خط حمله، نباید به بردهای مالی اکتفا کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل استقلال در خط حمله، نباید به بردهای مالی اکتفا کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید