محققان آزمایشگاه سامسونگ مگاپرتره ایجاد می نمایند: دیپ فیک هایی با وضوح بسیار بالا از یک عکس

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، محققان آزمایشگاه سامسونگ راهی برای ایجاد آواتارهای با وضوح بالا یا دیپ فیک از یک عکس یا نقاشی ابداع نموده اند.

محققان آزمایشگاه سامسونگ مگاپرتره ایجاد می نمایند: دیپ فیک هایی با وضوح بسیار بالا از یک عکس

این تیم که مگاپرتره MegaPortraits نام دارد، می گوید که می توانند آواتارهایی مگاپیکسلی از عکس های ساده تک فریمی ایجاد نمایند.

مشکل دیپ فیک های قبلی این بود که شخصی که باید مدل حرکات می شد، می بایست تا حدودی با سوژه شباهت می داشت. مثلا برای ایجاد دیپ فیک های تام کروز باید کسی مدل می شد که تا حدودی از نظر اندام و ساختار و آناتومی چهره با او شباهت می داشت. اما در روش نو محققان سامسونگ دیگر این محدودیت رفع شده است.

محققان در ادامه می گویند: ما مجموعه ای از معماری های عصبی نو و روش های آموزشی را پیشنهاد نموده ایم که می توانند هم از داده های ویدیویی با وضوح میانه و هم از داده های تصویر با وضوح بالا برای دستیابی به سطوح مطلوب کیفیت تصویر رندر شده و تعمیم به نماها و حرکت های نو استفاده نمایند.

ما نشان داده ایم که معماری ها و روش های پیشنهادی، آواتارهای عصبی با وضوح بالا قانع نماینده ای فراوری می نمایند که از رقبا بهتر عمل می نمایند.

سیستم ساخت آواتارهای انسانی با وضوح بالا پرتره مگاپیکسلی یا به اختصار MegaPortrait نامیده می گردد.

این تیم پیروز شده که این سیستم موثر و تا حدی هم ترسناک را در یک مدل فشرده کار کند که به صورت بی درنگ و زنده هم کار می نماید.

این ویدئوی یوتیوب را ببینید.

پروژه کامل با عنوان MegaPortraits: One-shot Megapixel Neural Head Avatars منتشر شده است.

منبع: یک پزشک

به "محققان آزمایشگاه سامسونگ مگاپرتره ایجاد می نمایند: دیپ فیک هایی با وضوح بسیار بالا از یک عکس" امتیاز دهید

1 کاربر به "محققان آزمایشگاه سامسونگ مگاپرتره ایجاد می نمایند: دیپ فیک هایی با وضوح بسیار بالا از یک عکس" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محققان آزمایشگاه سامسونگ مگاپرتره ایجاد می نمایند: دیپ فیک هایی با وضوح بسیار بالا از یک عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید