مازندران، قاضی: برای من و تیم خوب نبود که 10 هفته کارت بازی نداشتم، تمام کوشش مان را می کنیم که نساجی پیروز باشد

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندارن می گوید اینکه 10 هفته به دلیل صادر نشدن کارت بازی اش نتوانسته بازی کند، برای او و تیم نساجی خوب نبوده است.

مازندران، قاضی: برای من و تیم خوب نبود که 10 هفته کارت بازی نداشتم، تمام کوشش مان را می کنیم که نساجی پیروز باشد

به گزارش وبلاگ آقای عابدی از قائمشهر، محمد قاضی، مهاجم تیم فوتبال نساجی که مقابل استقلال در ملاقات هفته یازدهم لیگ برتر اولین بازی اش را برای این تیم انجام داد در این خصوص گفت: همه در جریان شرایط من هستند. متأسفانه 10 هفته از لیگ برتر و یک بازی جام حذفی را به دلیل صادر نشدن کارت بازی ام که به دلیل بدهی های باشگاه بود، از دست دادم. این مسئله برای من و تیم خوب نبود و بعد از 10 هفته امروز اولین بازی ام را انجام دادم. امیدوارم فرایند رو به رشد داشته باشم و بتوانم به تیم یاری کنم.

وی در خصوص اینکه علت نیمکت نشینی اش چه بود و چرا از ابتدا بازی نکرد و آیا مشکل بدنی داشته است، گفت: خیر، مشکل بدنی نداشتم.

مهاجم تیم فوتبال نساجی در واکنش به این مسئله که آیا این تیم می تواند صندلی خود را در جدول ارتقا دهد، اظهار داشت: صد درصد ما تمام کوشش مان را می کنیم که نساجی پیروز بوده و تیم بتواند صندلی خوبی داشته باشد.

قاضی درباره عملکرد داور مسابقه نیز گفت: داوری خوب بود و مشکل خاصی نداشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مازندران، قاضی: برای من و تیم خوب نبود که 10 هفته کارت بازی نداشتم، تمام کوشش مان را می کنیم که نساجی پیروز باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مازندران، قاضی: برای من و تیم خوب نبود که 10 هفته کارت بازی نداشتم، تمام کوشش مان را می کنیم که نساجی پیروز باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید