خدمات شرکت گاز ایلام غیرحضوری انجام می شود

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، مدیر عامل شرکت گاز ایلام گفت: برای پیشگیری از شیوع کرونا خدمات شرکت گاز ایلام غیرحضوری انجام می گیرد.

خدمات شرکت گاز ایلام غیرحضوری انجام می شود

به گزارش از ؛عباس شمس اللهی مدیر عامل شرکت گاز ایلام گفت: برای کنترل و پیشگیری از شیوع و انتشار ویروس کرونا و کاهش تردد مشترکان، تمامی امورات عادی و خدمات شرکت گاز ایلام به صورت غیر حضوری انجام می گردد.

او اضافه کرد: مشترکان به صورت غیرحضوری، تلفنی یا از راه سامانه ارتباط با مشترکین (CRM) امور مربوط با انشعاب خود را پیگیری کنند.

مدیر کل شرکت گاز ایلام بیان کرد: مشترکان برای هرگونه انتقاد و پیشنهاد، دریافت و مشاهده قبوض، پرداخت آنلاین قبوض، اعلام و ثبت رقم گاز مصرفی و… به سامانه اینترنتی ارتباط جامع با مشترکین شرکت گاز استان ایلام به نشانی CRM.INGC-ILAM.IR مراجعه کنند.

او ادامه داد: تلفن گویای 24 ساعته 3888 و سامانه پیامکی 10005194 از دیگر کانال های ارتباطی با با مشترکان هستند و هدف از ارائه چنین کانال هایی انجام امور به صورت غیرحضوری و همچنین جلوگیری از تردد خطر آفرین مشترکین در اجتماعات است.

شمس اللهی اضافه کرد: مردم موارد اضطراری را به امداد 194 اطلاع دهند که به صورت 24 ساعته آماده تعمیرات هستیم.

او در پایان یادآور شد: شماره تلفن های شرکت گاز ایلام از طریق 118 قابل دسترسی و همچنین اپلیکیشن اندرویدی این شرکت با مراجعه به سایت مذکور قابل بارگیری و نصب است.

منبع : مهر

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خدمات شرکت گاز ایلام غیرحضوری انجام می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات شرکت گاز ایلام غیرحضوری انجام می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید