خبرنگاران کلاس های عملی دانشگاه امیرکبیر حضوری برگزار نمی گردد

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، تهران- خبرنگاران- دانشگاه امیرکبیر با تاکید بر اینکه هیچ کلاس عملی تا اطلاع ثانوی به صورت حضوری برگزار نمی گردد، شرط حضور دانشجویان در آزمایشگاه ها را اعلام نمود.

خبرنگاران کلاس های عملی دانشگاه امیرکبیر حضوری برگزار نمی گردد

به گزارش روز یکشنبه وبلاگ آقای عابدی از دانشگاه امیرکبیر، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در اطلاعیه ای جدید اعلام نمود؛ با توجه به شرایط اضطراری اعلام شده از طرف ستاد ملی مبارزه با کرونا در 20 فروردین 1400 در مورد شیوع گسترده ویروس در کشور و به خصوص در شهر تهران تا برطرف شرایط اعلام شده، موارد زیر برقرار خواهد بود.

در این اطلاعیه آمده است: تمامی کلاس های نظری به صورت مجازی برگزار می گردد و هیچ کلاس عملی نیز حضوری تشکیل نخواهد شد. زمان و نحوه برگزاری کلاس های جبرانی برای دروس عملی که در این بازه برنامه ریزی شده بودند، متعاقباً اعلام خواهد شد.

در ادامه تاکید شده است، تمامی دفاع های کارشناسی، کارشناسی ارشد، پیشنهاد رساله دکترا، پیش دفاع دکترا و دفاع دکترا به صورت مجازی برگزار خواهد شد. همچنین برگزاری امتحان جامع به صورت حضوری ممکن نیست و در صورت لزوم صرفاً با رعایت شرایط ذکر شده در نامه در تاریخ 24 آذر ماه 99 می تواند به صورت مجازی برگزار گردد.

همچنین صرفاً آزمایشگاه هایی باز خواهند بود که در آنها آزمایش هایی بصورت سلسله وار در انجام است و در صورت قطع آن ها تمام آزمایش های تکمیل شده باید از ابتدا تجدید شوند.

صرفا دانشجویانی که برای کار تحقیقاتی و انجام پروژه های کارشناسی و کارشناسی ارشد و رساله دکترا و یا پیگیری برگزاری دفاع خود در اضطرار بوده و مجبور به مراجعه به دانشگاه هستند مجاز به ورود به دانشگاه خواهند بود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کلاس های عملی دانشگاه امیرکبیر حضوری برگزار نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کلاس های عملی دانشگاه امیرکبیر حضوری برگزار نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید