تیم اصلاً حمایت نشد، امیدوارم در فینال پیروز شویم

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، تیم والیبال سایپا امروز با شکست کاله مازندران جواز حضور در فینال مسابقات لیگ برتر والیبال را بدست آورد.

تیم اصلاً حمایت نشد، امیدوارم در فینال پیروز شویم

پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال سایپا پس از شکست کاله در جمع وبلاگ آقای عابدی حاضر شد و گفت: به تیم کاله خسته نباشید می گویم. دو بازی بسیار سخت مقابل این تیم داشتیم. بازی مرحله رفت در آمل برگزار شد و این تیم از حمایت تماشاگرانش برخوردار بود. به سختی توانستیم در آن بازی نتیجه کسب کنیم. خدا را شکر با اعتماد به نفسی که از پیروزی مرحله رفت بدست آوردیم امروز با خیالی آسوده تر در زمین حاضر شدیم. به بازیکنانم خسته نباشید می گویم با غیرت بازی کردند.

اکبری افزود: در طول زندگی هیچگاه به اندازه 5 ماه گذشته اذیت نشدم. چه از نظر مالی و چه از نظر روحی روانی. تیم بسیار در این مدت در فشار بود. به هیچ وجه حمایت نشدیم.

وی گفت: از نظر مالی در بین 8 تیم حاضر در پلی آف تیم آخر بودیم اما با بازیکنانم جلسه برگزار کردیم و قول دادیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا شرح داد: در نیم فصل نخست مسابقات نتایج خوبی کسب نکردیم. کمی درگیر حاشیه بودیم. در نیم فصل دوم امیرحسینی و قلی زاده را به تیم اضافه کردیم. کمی طول کشید که این دو بازیکن در تیم راه بیفتند. همیشه گفته ام اگر بازی واقعی را از تیم سایپا می خواهید باید در پلی آف این بازی را تماشا کنید. و امیدوارم در فینال نیز پیروز شویم.

اکبری درباره بازی فینال نیز گفت: به تیم ورامین تبریک می گویم. این تیم یکی از بهترین تیم های حاضر در مسابقات بود. تمریناتش را خیلی زود آغاز کرد. از نظر مالی نیز مسئله ای نداشت و تا به امروز نتایج خوبی در مسابقات بدست آورد.

وی درباره میزبانی تبریز برای فینال رقابت های لیگ برتر والیبال نیز افزود: تبریز یکی از شهرهای والیبال خیز ایران است. این شهر در مسابقات اسیایی امتحانش را پس داده، امکانات خوبی دارد و می تواند میزبانی بازی حساس فینال را برگزار کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تیم اصلاً حمایت نشد، امیدوارم در فینال پیروز شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم اصلاً حمایت نشد، امیدوارم در فینال پیروز شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید