تلاشم این است تا حقی از ورزش ایران در مجامع بین المللی ضایع نشود

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک با صدور ابلاغی فریدالدین فتاحیان، دبیر کل فدراسیون شنا را به سمت سرپرست مدیریت بین الملل کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

تلاشم این است تا حقی از ورزش ایران در مجامع بین المللی ضایع نشود

فرید فتاحیان در گفتگو با وبلاگ آقای عابدی درباره حضور همزمانش در فدراسیون شنا و کمیته ملی المپیک گفت: در حال حاضر به عنوان سرپرست در کمیته حضور دارم و در واقع سمتم به عنوان دبیر کل فدراسیون شنا کماکان پابرجاست. تا قبل از بازی های المپیک شرایط همینگونه خواهد بود تا در ادامه ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

دبیر کل فدراسیون شنا ادامه داد: ظرف سه و یا چهار ماه آینده تصمیم نهایی گرفته خواهد شد. فعلا هر دو سمت را دارم. خوشبختانه به واسطه دسترسی به اتوماسیون می توان هر دو کار را انجام کرد.

وی در پاسخ به این سوال که حضور در کمیته چه تاثیری بر روی شنا خواهد گذاشت؟ گفت: حضورم در کمیته ملی المپیک به معنی تبعیض بین شنا و سایر رشته ها نیست. کمیته ملی المپیک همیشه با شنا در تعامل بوده است. تلاشم بر این است تا حقی از سایر رشته ها و ورزشکاران در مجامع بین المللی ضایع شود. بخش بین الملل بسیار مهم است و اینکه چگونه در مجامع بین المللی ظاهر شویم.

فتاحیان تاکید کرد: بین رشته های ورزشی فرقی وجود ندارد. درست است که حدود 19 سال در شنا حضور دارم و تعصب خاصی به شنا دارم ولی واقعا هیچ فرقی نیست و همه فدراسیون ها یکسان هستند. امیدوارم توان انجام کارها را به درستی داشته باشم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تلاشم این است تا حقی از ورزش ایران در مجامع بین المللی ضایع نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاشم این است تا حقی از ورزش ایران در مجامع بین المللی ضایع نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید