ترامپ وفاداری بایدن به سیاه پوستان را سوژه کرد

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در حمله لفظی به جو بایدن نامزد دموکرات ها و معاون رئیس جمهوری پیشین آمریکا از وفاداری او به رای دهندگان سیاه پوست و صلاحیت روانی اش برای ورود به کاخ سفید انتقاد کرد.

ترامپ وفاداری بایدن به سیاه پوستان را سوژه کرد

به گزارش روزنامه آمریکایی واشنگتن تایمز، ترامپ، بایدن را به حمایت از جدایی طلبان متهم کرد و گفت: آمریکا نباید به حرف های بایدن درباره عدالت نژادی گوش کنند. او کسی است که از جدایی نژاد سفید و سیاه حمایت کرده است میلیون ها شغل سیاهپوستان و دیگر مشاغل را خارج منتقل کرد. عدالت اجتماعی با کنار رفتن بایدن از حیات عمومی آغاز می شود.

ترامپ روز شنبه اولین گردهمایی کارزار انتخاباتی اش را در شهر تولسا برگزار کرد که به محفل جدیدی برای حمله به بایدن تبدیل شد. در عین حال حامیان کارزار بایدن، ترامپ را متهم کرده اند که خواستار کُندی فرایند آزمایشات ویروس کرونا است. دموکرات ها می گویند این مساله نشان از رهبری آشفته و منطبق با منافع شخصی ترامپ دارد.

متحدان ترامپ دموکرات ها و رسانه های خبری را به اتخاذ استانداردهای دوگانه در طرح فاصله گذاری اجتماعی متهم می کنند چرا که آنها از یک سو گردهمایی برگزار و از سوی دیگر اعتراضات جان سیاه پوستان با ارزش است را به دلیل امکان شیوع ویروس و نقض طرح فاصله اجتماعی محکوم می کنند.

بایدن در 80 روز گذشته کنفرانس مطبوعاتی برگزار نکرده است و فقط برخی مصاحبه های تلویزیونی داشته است.

ترامپ می گوید دیگران مدیریت کارزارهای انتخاباتی بایدن را برعهده دارند.

وی در این زمینه گفت: به جملات زیبا، طولانی و روان او کنید. خودش آنها را نمی سازد و حتی نمی داند که چنین سخنانی مطرح شده است.

منتقدان ترامپ حضور کمتر از انتظار مردم در گردهمایی تبلیغاتی روز شنبه او را نشانه کمرنگ شدن اشتیاق در بین حامیانش ارزیابی می کنند.

این درحالیست که رئیس جمهوری آمریکا و براد پاسکال مدیر ستاد انتخاباتی اش پیشتر گفته بود که بیش از یک میلیون نفر خواستار خرید بلیط ورود به سالن برگزاری گردهمایی هستند و یک صحنه اضافی نیز در خارج از محل اصلی برگزاری ساخته شده تا ترامپ و معاونش پنس در بین جمعیت گسترده سخنرانی کنند.

مخالفان ترامپ می گویند نوجوانانی در سراسر آمریکا که برای خرید بلیط ها ثبت نام کرده بودند ترامپ را فریب دادند و قصد تضعیف او را داشتند.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "ترامپ وفاداری بایدن به سیاه پوستان را سوژه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ وفاداری بایدن به سیاه پوستان را سوژه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید