بیش از 60 درصد کاربران فضای مجازی زنان خانه دار هستند

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری خراسان رضوی گفت: طبق پژوهش های اجرا شده بیش از 60 درصد کاربران فضای مجازی را زنان خانه دار تشکیل می دهند.

بیش از 60 درصد کاربران فضای مجازی زنان خانه دار هستند

به گزارش خبررنگار از ، فرشته سلجوقی مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری خراسان رضوی در نخستین نشست کتابخوانی بانوان مدیر استان خراسان رضوی گفت: رغبت زیاد بانوان خانه دار به فضای مجازی در اکثر کشور های دنیا وجود دارد و مختص به ایران نیست.

وی توضیح داد: در ایران با توجه به این که اکثر زنان خانه دار تحصیل نموده هستند و به دلیل فضای مالی و کسب و کار امکان ورود به بازار کار را ندارند به همین دلیل اوقات فراغت بیشتری و در نتیجه رغبت بیشتری برای فعالیت در فضای مجازی دارند.

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری خراسان رضوی گفت: مطابق تحقیقات دیگری که صورت گرفته است زنان شاغل بیش از زنان خانه دار مطالعه می نمایند که این هم ناشی از احتیاج آنان به کسب اطلاعات در محیط کار است.

سلجوقی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اضافه نمود: زنان امروز با توجه به اثرگذاری و تاثیری که در خانواده در کنار نقش های مادری و همسری دارند می توانند در ترویج این فرهنگ نقش مشخص نماینده ای داشته باشند.

وی با اشاره به خدمات و موقوفات بانو گوهرشاد ادامه داد: این بزرگ بانو یکی از زنان پیروز در زمینه فرهنگ سازی وقف بوده است و نمونه ای از یک بانوی متشخص است که از حضرت خدیجه (س) الگو گرفته است.

/ ز.م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بیش از 60 درصد کاربران فضای مجازی زنان خانه دار هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 60 درصد کاربران فضای مجازی زنان خانه دار هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید