بلیت مترو 23 درصد گران شد ، هزینه پایه سفر 2850 تومان محاسبه می شود

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران از افزایش قیمت بلیت متروی تهران و حومه از ابتدای اردیبهشت ماه 1402 در صورت ابلاغ شهرداری تهران خبر داد.

بلیت مترو 23 درصد گران شد ، هزینه پایه سفر 2850 تومان محاسبه می شود

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، مسعود درستی مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران در مورد افزایش نرخ بلیت متروی تهران و حومه با بیان اینکه مصوبه قیمت بلیت متروی تهران در سال 1402 به تأیید شورای شهر تهران رسید و تغییرات مورد درخواست فرمانداری تهران نیز از طرف شورا مورد بررسی قرار گرفت و در مصوبه اعمال شد، گفت: در صورت ابلاغ شهرداری تهران، این مصوبه از روز جمعه یکم اردیبهشت ماه 1402 اجرایی می شود.

او با بیان اینکه هزینه پایه سفر با مترو برای مسافرت های تا 2 کیلومتر 2850 تومان محاسبه خواهد شد و به ازای هر کیلومتر افزایش طول سفر، مبلغ 147 ریال به مبلغ پایه اضافه می شود، ادامه داد: بهای کسر شده بابت هر سفر از کارت مبلغ دار برای مسافران حومه 3773 تومان، هشتگرد 8200 تومان و فرودگاه امام (ره) 13 هزار و 650 تومان خواهد بود.

درستی با تأکید بر اینکه قیمت انواع بلیت تک سفره 10 درصد بیشتر از نرخ کارت بلیت مبلغ دار مشخص شده است، گفت: در مصوبه قیمت بلیت مترو در سال 1402 تخفیفات متنوعی برای شهروندان در نظر گرفته شده است، به طوری که برای مسافرانی که در ساعات غیر پیک از مترو استفاده کنند، 10 درصد و برای مسافرانی که از حساب کاربری هوشمند شخصی سازی شده استفاده کنند نیز 10 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

او در مورد کارت بلیت اقشار خاص نیز گفت: همانند سنوات گذشته کارت بلیت اقشار خاص با تخفیف های مصوب شده در شورای شهر ارائه می شود.

منبع: همشهری آنلاین

به "بلیت مترو 23 درصد گران شد ، هزینه پایه سفر 2850 تومان محاسبه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیت مترو 23 درصد گران شد ، هزینه پایه سفر 2850 تومان محاسبه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید