برگزاری هیات اجرایی کمیته ملی المپیک بعد از سه هفته

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، اعضای هیات رئیسه و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک معمولاً هر دو هفته یک بار تشکیل جلسه می دهند تا مهمترین موضوعات مرتبط با این کمیته را بررسی و در مورد آنها تصمیم گیری کنند.

برگزاری هیات اجرایی کمیته ملی المپیک بعد از سه هفته

طبق روال همیشه آنها باید هفته گذشته نشست جدید خود را تشکیل می دادند. این نشست اما به خاطر پاندمی کرونا و اعلام لغو نشست ها و جلسات داخلی کمیته ملی المپیک برگزار نشد.

با مساعدتر شدن شرایط و همچنین مجوز ستاد مبارزه با کرونا برای برگزاری نشست هایی با حداکثر 15 نفر، تشکیل جلسات هیات اجرایی کمیته ملی المپیک هم مجدد در برنامه این کمیته قرار گرفت.

بدین ترتیب یکشنبه هفته آینده و بعد از سه هفته نشست جدید اعضای هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی المپیک در محل این کمیته برگزار خواهد شد. این هفتاد و دومین نشست آنهاست که به ریاست سید رضا صالحی امیری برگزار می شود.

تشریح برنامه های فدراسیون ورزش های ناشنوایان توسط مهران تیشه گران رئیس این فدراسیون و بررسی طرح پیشنهادی برای روز جهانی قایقرانی در حضور علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون مربوطه دستورالعمل های مشخص شده برای این نشست هستند.

هفتاد و دومین نشست اعضای هیات رئیسه و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از ساعت 10 آغاز شده و به مدت سه ساعت ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برگزاری هیات اجرایی کمیته ملی المپیک بعد از سه هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری هیات اجرایی کمیته ملی المپیک بعد از سه هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید