بایدن: ملکه مرا یاد مادرم می اندازد

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، جو بایدن پس از ملاقات با ملکه انگلیس به خبرنگاران گفت: فکر نمی کنم این حرفی که میزنم توهین به ملکه حساب گردد اما او به شدت مرا یاد مادرم انداخت. ظاهر او و گشاده رویی اش درست شبیه مادرم بود.

بایدن: ملکه مرا یاد مادرم می اندازد

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جو و جیل بایدن، رئیس جمهور و بانوی اول آمریکا و ملکه الیزابت دوم 95 ساله برای صرف چای عصرانه در ویندورز با یکدیگر ملاقات کردند.

بایدن 78 ساله کمی قبل از عزیمت به لندن به وبلاگ آقای عابدی گفت: ما صحبت های خوبی داشتیم. او می خواست درباره دو رهبری که من قرار است با آنها ملاقات کنم ، پوتین ، و شی جینپینگ بداند؛ ما یک صحبت طولانی داشتیم.

بایدن اضافه کرد: من گفتم ای کاش می توانستیم بیشتر بمانیم ، شاید بتوانیم ماشین ها را کمی بیشتر نگه داریم. به هر حال ، او بسیار لطف کرد. من ایشان را به کاخ سفید دعوت کردم.

ملکه آدینه شب پذیرای رهبران گروه هفت کشور ثروتمند و همسرانشان در جنوب غربی انگلیس در استان کورنوال محل برگزاری اجلاس سه روزه بود. پیش از آن ، جیل بایدن گفته بود که آنها مشتاقانه منتظر ملاقات با ملکه هستند و این یک قسمت هیجان انگیز از سفر آنهاست.

در طول 69 سال سلطنت بر بریتانیا ، طولانی ترین دوره سلطنت در انگلیس ، ملکه با 14 رئیس جمهور آمریکا ملاقات نموده است. بایدن ها در 2021 ، ترامپ 2018 ، اوباما 2016 ، جورج دبلیو بوش و همسرش 2008 ، ، کلینتون ها 2000 ، بوش پدر 1991 ، ریگان ها 1982 ، کارترها 1977 ،جرالد فورد 1976 نیکسون 1970 ،کندی 1961 ، آیزنهاور 1957 و ترومن 1951 با ملکه ملاقات نموده اند.

جو بایدن و همسرش کمی پس از ملاقات با ملکه انگلیس لندن را به مقصد بروکسل ترک کردند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "بایدن: ملکه مرا یاد مادرم می اندازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: ملکه مرا یاد مادرم می اندازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید