اگر پیگیری نمایندگان مجلس نتیجه ندهد همراه کارگران در اعتراضات شرکت می کنیم!

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: در هفته جاری به صورت جدی موضوع هفت تپه را در مجلس مطرح و پیگیری خواهیم کرد و اگر این پیگیری ها نتیجه ندهد، ما نمایندگان در کنار کارگران هفت تپه در اعتراضات مقابل فرمانداری شوش شرکت خواهیم کرد.

اگر پیگیری نمایندگان مجلس نتیجه ندهد همراه کارگران در اعتراضات شرکت می کنیم!

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ آقای عابدی، سیدنظام الدین موسوی، عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جلسه ای با حضور نمایندگان کارگری شرکت هفت تپه و فرماندار شوش در فرمانداری این شهرستان، گفت: امروز به وضوح متوجه شدیم که کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، بیش از آنکه برای خود و شرایطشان دل بسوزانند، برای شرکت و میزان فراوری شکر آن دل می سوزانند و همین موضوع باعث می گردد که هفت تپه به دغدغه ما نمایندگان هم تبدیل گردد.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: در هفته جاری به صورت جدی موضوع هفت تپه را در مجلس شورای اسلامی مطرح و پیگیری خواهیم کرد. طبق آنالیز هایی که انجام دادیم، اولویت با پرداخت حقوق های معوق کارگران شرکت است و این موضوع را پیش از همه آنالیز می کنیم تا زودتر این مشکل مرتفع گردد.

موسوی ادامه داد: موضوع دومی که به پیگیری آن خواهیم پرداخت، مربوط به بازگشت به کار کارگران اخراجی است که عفو شده اند و این مسئله را از اداره کار پیگیری خواهیم کرد تا زمینه را برای بازگشت به کار آنان فراهم کنیم.

وی اعلام کرد: مسئله سوم سطح زیر کشت شرکت هفت تپه و میزان فراوری شکر آن است و این موضوع را نیز به جد پیگیری می کنیم چرا که هفت تپه سرمایه ای ملی است و با از بین رفتن فراوری آن، سرمایه ملی از بین می رود و باید آن را حفظ کنیم.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی توضیح داد: تجدید نظر در واگذاری شرکت موضوع دیگری است که به طور دقیق به آنالیز آن خواهیم پرداخت. آنچه مسلم است، کارفرمای فعلی شرکت هفت تپه اهلیت ندارد و باید خلع ید گردد.

وی گفت: از تمامی ظرفیت ها برای حل این مسائل و مسائل استفاده خواهیم کرد و در صحن علنی مجلس شورای اسلامی این موضوعات مطرح و آنالیز خواهند شد و از مسئولان محلی و کشوری مربوطه و چند نفر از نمایندگان کارگران برای حضور در این جلسه در مجلس دعوت خواهیم کرد. به طور دقیق به آنالیز شرایط واگذاری شرکت و مطالبات کارگران خواهیم پرداخت.

موسوی اعلام نمود: قطعا این موضوعات را پیگیری خواهیم کرد و این گفته ها در حد وعده نیستند. اگر این پیگیری ها نتیجه ندهند، ما نمایندگان مجلس در کنار کارگران هفت تپه در اعتراضات مقابل فرمانداری شوش شرکت خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اگر پیگیری نمایندگان مجلس نتیجه ندهد همراه کارگران در اعتراضات شرکت می کنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر پیگیری نمایندگان مجلس نتیجه ندهد همراه کارگران در اعتراضات شرکت می کنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید