انتقاد نمایندگان کنگره از سردرگمی دولت آمریکا در مواجهه با کرونا

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، بعضی از اعضای کنگره آمریکا از سردرگمی دولت این کشور در مواجهه با شیوع ویروس کرونا انتقاد کردند.

انتقاد نمایندگان کنگره از سردرگمی دولت آمریکا در مواجهه با کرونا

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ آقای عابدی، چاک شومر رهبر اقلیت دموکرات سنای آمریکا با انتقاد شدید از ضعف دولت ترامپ در مقابله با ویروس کرونا، گفت: در اینجا در آمریکا دولت ترامپ کاملاً دچار بی نظمی و سردرگمی است و دولت هیچ برنامه ای برای مقابله با ویروس کرونا ندارد.

وی اضافه نمود: حتی حالا پس از آن که ویروس به یک بحران جهانی بدل شده و مخاطرات مالی به سرعت در حال افزایش است، دولت ترامپ در هرگونه پاسخ دهی تعلل می نماید. ما یک بحران داریم و دولت ترامپ به دنبال مسائل غیرمرتبط با این موضوع است. بخش وخیم ماجرا این است که دولت ترامپ به طور روزافزون از خود بی لیاقتی و بی کفایتی قابل توجهی در رابطه با موضوع ویروس کرونا نشان داده است.

این سناتور دموکرات ایالت نیویورک در سرانجام گفت: زمانی که شما رئیس جمهوری را در رأس قدرت دارید که به دانش بدبین است و به کارشناسان اهانت می نماید و شواهد نادرست ارائه می نماید این موضوع سبب می گردد که به فکر آمادگی نهادها و سازمان ها نباشد.

سناتور جمهوری خواه میت رامنی هم درباره نحوه مواجهه دولت آمریکا با ویروس کرونا هشدار داد و گفت: من از این موضوع نگرانم که تجهیزات لازم و از جمله تجهیزات محافظتی از سال های گذشته برای این موضوع ذخیره نشده باشد. کارکنان بخش بهداشت به ماسک و لباس های غیرقابل نفوذ احتیاج دارند. به طور کلی جامعه به این تجهیزات احتیاج دارد. این کار باید از مدت ها پیش انجام می شد اما در این رابطه کوتاهی شده است.

هم حزبی دونالد ترامپ از ایالت یوتا اضافه نمود: برای اینکه از افرادی که مبتلا به ویروس کرونا شده اند و مسائل تنفسی دارند، مراقبت کنیم باید تمامی تجهیزات مربوط به بیماری های تنفسی را در اختیار داشته باشیم. این سؤالاتی است که من دارم؛ آیا ما به اندازه کافی در این رابطه سرمایه گذاری نموده ایم؟ آیا ما برای این مرحله برنامه ریزی نموده ایم؟

رامنی ادامه داد: ما باید شرایط و امکانات را در کشورمان به گونه ای تضمین کنیم تا بتوانیم از مردم کشورمان مراقبت کنیم.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "انتقاد نمایندگان کنگره از سردرگمی دولت آمریکا در مواجهه با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد نمایندگان کنگره از سردرگمی دولت آمریکا در مواجهه با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید