اسلامی: استادیوم مس آماده شده اما در قائمشهر هنوز چمن مصنوعی را جمع نکرده اند

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر ابراز امیدواری کرد که با سرعت گرفتن کارها استادیوم خانگی این تیم برای لیگ بیست ویکم آماده گردد.

اسلامی: استادیوم مس آماده شده اما در قائمشهر هنوز چمن مصنوعی را جمع نکرده اند

کریم اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ آقای عابدی، در ارتباط با تمدید قراردادش با نساجی، گفت: پیشنهادهای بهتر از نساجی داشتم ولی تمایلم این بود که در این تیم بمانم. با الهامی، سرمربی تیم راحت هستم و از طرفی دوستان خوبی در نساجی دارم و نمی خواستم این تیم پرطرفدار را به راحتی ترک کنم.

وی ادامه داد: چند بازیکن از تیم ما جدا شدند ولی اسکلت اصلی تیم حفظ شده و نفرات خوبی هم جذب کردیم. امیدوارم از ابتدای لیگ نتایج خوبی بگیریم و طرفداران را خشنود کنیم چون در فصل گذشته خیلی سختی کشیدیم.

اسلامی با بیان اینکه امیدوار است در فصل نو طرفداران به استادیوم ها برگردند، اسم کرد: ما تیم پرطرفداری هستیم و امیدوارم در فصل نو حداقل شرایط طوری فراهم گردد که استادیوم ها تا 50 درصد از طرفداران را روی سکوها ببینند. امیدوارم چمن استادیوم شهید وطنی هم هر چه زودتر درست گردد، شما می بینید که در رفسنجان دو متر زمین را کَندند تا کارها را جلو ببرند و استادیوم مس را به بازی ها برسانند ولی در قائمشهر بعد از گذشت دو ماه چمن مصنوعی را جمع نکرده اند. اگر ما بازیکنان اقدام به این کار می کردیم خیلی زود چمن جمع می شد. امیدوارم سرعت کار هرچه زودتر بیشتر گردد تا بتوانیم در استادیوم خودمان به میدان برویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اسلامی: استادیوم مس آماده شده اما در قائمشهر هنوز چمن مصنوعی را جمع نکرده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسلامی: استادیوم مس آماده شده اما در قائمشهر هنوز چمن مصنوعی را جمع نکرده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید