احمدی: گفته بودم سال جاری حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت، آلومینیوم اراک دنبال رؤیاپردازی نیست

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت، مربیان و بازیکنان این تیم در پی رؤیاپردازی نیستند و بازی به بازی جلو می فرایند تا به اهداف خود دست یابند.

احمدی: گفته بودم سال جاری حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت، آلومینیوم اراک دنبال رؤیاپردازی نیست

مصطفی احمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ آقای عابدی، در خصوص صدرنشینی آلومینیوم اراک در لیگ برتر گفت: من قبلاً هم گفته بودم که تیم خوب و منسجمی داریم و سال جاری حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. البته ما با این صدرنشینی مغرور نمی شویم و تازه در ابتدای راه قرار داریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا آلومینیوم اراک می تواند مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشد یا خیر، توضیح داد: ما بازی به بازی جلو می رویم و اهل رؤیاپردازی نیستیم. انتظارات از آلومینیوم باید منطقی باشد و این را باید در نظر گرفت که دومین سال حضور آلومینیوم در لیگ برتر را سپری می کنیم. مطمئناً تمام هدف ما این است که برترین نتایج را بگیریم تا طرفداران را خرسند کنیم.

احمدی با بیان اینکه نتیجه گرفتن در لیگ سال جاری سخت تر از فصل گذشته است، خاطر نشان کرد: سال جاری هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد و نتایج اصلاً قابل پیش بینی نیست. ما در آخرین بازی نفت مسجدسلیمان را بردیم و شک نکنید که همین تیم یقه خیلی از تیم ها را در لیگ برتر خواهد گرفت. نتیجه گرفتن واقعاً سخت شده است و تا خاتمه لیگ راه دشواری در پیش خواهیم داشت.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم درباره بازی بعدی تیمش برابر طرفدار توضیح داد: طرفدار هم تیم بسیار منسجم و خوبی است و بازی آسانی در پیش نداریم، ولی امیدوارم با برد زمین را ترک کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "احمدی: گفته بودم سال جاری حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت، آلومینیوم اراک دنبال رؤیاپردازی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدی: گفته بودم سال جاری حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت، آلومینیوم اراک دنبال رؤیاپردازی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید